Gå til innhold

Det er 2025 og menn er fortsatt creepy

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

En god del kvinner hadde hatt godt av å trekke trynet ut av navelen og ikke ta seg selv så veldig høytidelig. Herregud, det er en lapp fra en fyr med spørsmål om å bli bedre kjent. Det er da utelukkende hyggelig og smigrende.

Anonymkode: 60f78...bdd

Hva er galt med å ta kontakt på en måte der hun også har mulighet til å vite hvem han er? 

Anonymkode: 17207...0d8

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva er galt med å ta kontakt på en måte der hun også har mulighet til å vite hvem han er? 

Det er da ingenting galt i det…?

Denne gutten valgte å skrive en lapp. Han hadde sikkert mannet seg opp, og vurdert nøye hvordan han kunne få kontakt med henne. Uansett ikke noe å hisse seg opp over. Det er en lapp med budskapet «jeg liker deg og vil bli kjent med deg». Absolutt ingenting å bli krenka over.

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg vet ikke hva som er feil med dere kvinner, men at det er mange av dere som tenker helt feil er veldig sikkert. Kanskje er det dårlige erfaringer og bitterhet som ligger bak.

Jeg husker jeg en gang fortalte en barndomskjærlighet hvordan jeg og flere kompiser sparket forbi stuevinduet hennes mange ganger om vinteren når det var mørkt, for å få et glimt av henne, da vi gikk i samme klasse (tror det var 6.klasse). Vi stoppet og gjemte oss bak snøfonna og spionerte, for å få et glimt av henne inne på stua. Alle vet hvor godt innsyn du har om vinteren, i opplyste vinduer. Vi var ufattelig forelsket alle sammen. Det var en uvirkelig kjærlighet. Alt var kjærlighet. Jenter var fantastiske. Dette er ikke noe som går over, kvinner er fantastiske.

Vi menn kan gjøre utrolig mye dumt, hvorfor ikke være mer overbærende, tålmodig, og heller se hva som ligger bak? Slik reagert hun jeg fortalte det til, hun ble glad, og veldig forelsket i meg (dessverre var det alt for sent, jeg hadde for lengst funnet meg en kjæreste). Men, hun ble veldig overrasket, hun trodde vi var idioter alle sammen. Når vi alle sammen elsket henne, som noe overjordisk. Jeg tror både kvinner og menn bør bli bedre på kommunikasjon. Dere kvinner bør tåle at menn gir dere oppmerksomhet, selv om dere ikke liker mannen. Gjensidig respekt er nøkkelen. Ganske mange kvinner kan være veldig tiltrekkende, og alle kan være tiltrekkende. Dere kvinner har en tendens til å bare akseptere oppmerksomhet fra menn dere selv liker. Det er ingen god egenskap. 

Anonymkode: 3a1a0...e9b

Det der er bare creepy.

Anonymkode: 995c1...b02

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er da ingenting galt i det…?

Denne gutten valgte å skrive en lapp. Han hadde sikkert mannet seg opp, og vurdert nøye hvordan han kunne få kontakt med henne. Uansett ikke noe å hisse seg opp over. Det er en lapp med budskapet «jeg liker deg og vil bli kjent med deg». Absolutt ingenting å bli krenka over.

Han har jo ikke møtt henne, bare stirret på henne på avstand. Altså liker han utseendet hennes, ikke henne.

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Han har jo ikke møtt henne, bare stirret på henne på avstand. Altså liker han utseendet hennes, ikke henne.

Å like utseendet til noen er liksom gjerne første steg da… det er liksom derfor man ønsker å bli kjent. Man kan ikke kjenne noen man ikke har prata med.

Det er da ingenting galt i å like noens utseende.

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Noen folk er gufne 🤷🏼‍♀️ Skjønner ikke at det er vist i å lage oppstyr i det offentlige hver gang man er møtt en mildt ugrei person. 

Anonymkode: f58c2...cf8

Hva prøver du å si her?

Anonymkode: fd2e9...b9d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...