Anonym bruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Har en tidligere venninne som jeg har mindre og mindre kontakt med, bare sporadisk på chat og sosiale medier. Hun er pen, giftet seg med en rik mann og reiser mye på dyre eksotiske ferier. Har 3 barn, splitter nytt hus, hytte, båt osv. hun har alltid vært den som skal være best, og bli beundret. Da barna var små hadde hun alltid den dyreste vogna, beste i alt, og hennes barn var selvf bedre enn mine. Jeg har alltid bare vært en skygge av henne. Hun er snill og hyggelig så lenge hun føler hun ligger steget foran. Hvis jeg for en gangs skyld har kjøpt meg noe, vært «først ute» med noe så ler hun. Jeg var den første som giftet meg, da lo hun når jeg snakket om bryllupsplanene. Kom med kommentarer. Hun er den som skal være først ute med det nye. Hun må bare kave og styre, jeg er ikke der i det hele tatt at det er viktig å re først ute med ny trend eller ha det flotteste og dyreste. Men når vi for engangs skyld gjør noe / kjøper noe før henne så latterliggjør hun oss. Eller beskylder oss for å «herme» noe så barnslig når vi er 40 + Jeg er stolt av å ha utdannet meg og jobber for alt jeg har. Hun hadde knapt klart seg uten mannens penger, men hennes forbruk. Anonymkode: 801fe...1d8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Javel. Misunnelse kan gjøre vondt Anonymkode: 12d10...4fc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. januar #3 Del Skrevet 24. januar Hun høres litt narsissistisk ut, rett og slett. Hadde ikke orket en slik person i lengden. Anonymkode: d3c10...06f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. januar #4 Del Skrevet 24. januar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hun høres litt narsissistisk ut, rett og slett. Hadde ikke orket en slik person i lengden. Anonymkode: d3c10...06f Derfor har jeg trekt meg litt tilbake. Men ikke noe uvennskap eller noe, bare mindre kontakt. Da barna våre ble 18 samtidig, fikk jeg melding om at hennes 18 ring hadde både fått lappen og splitter ny bil på 18 års dagen. Jeg svarte bare noe som- wow, grattis med 18 åringen og ny bil, kjør pent , noe i den duren. Hun oppfører seg som en Hollywood riking som kaster rundt seg og liker å sjokkere og imponere. Kanskje også misunne? Vet ikke. Men hun får ikke følelsen fra meg om at jeg er misunnelig. Kunne gjerne tenkt meg å hatt råd til å kjøpe nye biler til våre barn som har tatt lappen også, men ingen av vennene deres får det. De har kjøpt seg biler selv av penger de har jobbet for ved siden av skolen. Hadde jeg hatt 7 mill i året i lønn hadde jeg kanskje gjort samme jeg også? Vet ikke, men jeg hadde nok holdt igjen skryten på sosiale medier, og ikke postet bilder av vesker til 50.000 og nytt antrekk til hvert bilde osv. det skinner veldig gjennom at hun vil vise seg frem. Jeg er ikke den type person. Jeg er litt er ri at når det gjelder økonomi. Akkurat nå har vi suset opp badet og det er lekkert, men trenger ikke legge det ut til alle og enhver. Spesielt ikke når jeg har venner som er blitt aleneforeldre som sliter med å f endene til å møtes. Anonymkode: 801fe...1d8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. januar #5 Del Skrevet 24. januar Du virker helt obsessed Anonymkode: 0f8c2...467 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. januar #6 Del Skrevet 24. januar Du har problemer, hi 😅 Anonymkode: edf67...61a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar Anonym bruker skrev (22 timer siden): Du har problemer, hi 😅 Anonymkode: edf67...61a Jeg tror jeg ikke HI er problemet her. Jeg misliker også folk som skryter av overforbruk, det er rett og slett flaut. Kan ikke forstå at noen har samvittighet til å holde på sånn i forhold til miljøet og planeten. For ikke å snakke om fortiden der så alt for mange sliter, hvordan kan man ikke ha empati med det? 🤯 Jeg selv har godt med penger men vet du jeg holder ikke på sånn, klart jeg kjøper nok dyrere klær og ting enn andre folk, det er fordi jeg ikke støtter fast fashion og kjøper ting jeg vet er kvalitet. I tillegg prøver jeg å kjøpe mest mulig brukt fordi det kanskje gjøt en liten forskjell på sikt. En venninne av meg (som ikke vet hvor mye penger jeg har) kommentere til meg om at hun handlet ikke brukt men fordi det trengte hun ikke 😆 Hun burde jo egentlig forstå at jeg har mer enn nok med tanke på huset vi bor i og andre ting vi eier så vet ikke helt om det var et stikk eller noe hun tror bare folk med dårlig råd gjør. Jeg og mannen tjener flere ganger mer enn det hun og mannen gjør (vi har mye mindre lån også). Vi må alle og enhver tenke på hva vi kan bidra med for fremtiden til menneskeheten. Jeg legger aldri dyre vesker og restaurant besøk ut på sosiale medier. Jeg snakker også med barna om hvordan de skal ta hensyn til andre venner der foreldrene kanskje ikke har så mye å rutte med. Penger er bare penger, det kan kjøpe deg endel frihet men det beste med livet kan ikke kjøpes for penger. Så ja, jeg reagere også på slik oppførsel som venninnen her har. Om man bare har seg selv i tankene til enhver tid så kan man oppfattes som narsissistisk og det er vel ingenting å misunne!? Anonymkode: d3c10...06f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg tror jeg ikke HI er problemet her. Jeg misliker også folk som skryter av overforbruk, det er rett og slett flaut. Kan ikke forstå at noen har samvittighet til å holde på sånn i forhold til miljøet og planeten. For ikke å snakke om fortiden der så alt for mange sliter, hvordan kan man ikke ha empati med det? 🤯 Jeg selv har godt med penger men vet du jeg holder ikke på sånn, klart jeg kjøper nok dyrere klær og ting enn andre folk, det er fordi jeg ikke støtter fast fashion og kjøper ting jeg vet er kvalitet. I tillegg prøver jeg å kjøpe mest mulig brukt fordi det kanskje gjøt en liten forskjell på sikt. En venninne av meg (som ikke vet hvor mye penger jeg har) kommentere til meg om at hun handlet ikke brukt men fordi det trengte hun ikke 😆 Hun burde jo egentlig forstå at jeg har mer enn nok med tanke på huset vi bor i og andre ting vi eier så vet ikke helt om det var et stikk eller noe hun tror bare folk med dårlig råd gjør. Jeg og mannen tjener flere ganger mer enn det hun og mannen gjør (vi har mye mindre lån også). Vi må alle og enhver tenke på hva vi kan bidra med for fremtiden til menneskeheten. Jeg legger aldri dyre vesker og restaurant besøk ut på sosiale medier. Jeg snakker også med barna om hvordan de skal ta hensyn til andre venner der foreldrene kanskje ikke har så mye å rutte med. Penger er bare penger, det kan kjøpe deg endel frihet men det beste med livet kan ikke kjøpes for penger. Så ja, jeg reagere også på slik oppførsel som venninnen her har. Om man bare har seg selv i tankene til enhver tid så kan man oppfattes som narsissistisk og det er vel ingenting å misunne!? Anonymkode: d3c10...06f Så enig med deg. Er ganske lik som deg. Har nok vi også. Men å flashe det ut på sosiale media er bare flaut, og det handler ikke om misunnelse i det hele tatt. Men folk flest blir ikke så veldig imponert av en dyr veske og dyre viner og design som blir sendt til deg hver dag. Det er jo et behov hun har som jeg ikke har. jeg bor i nytt hus og alt er på stell, men legger det ikke ut for å stikke det opp i ansiktet på de som sliter for å få endene til å møtes eller ikke har råd eller tid. Jeg er ikke så opptatt av det materielle heller. Anonymkode: 801fe...1d8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. januar #9 Del Skrevet 25. januar Anonym bruker skrev (På 24.1.2025 den 16.03): Har en tidligere venninne som jeg har mindre og mindre kontakt med, bare sporadisk på chat og sosiale medier. Hun er pen, giftet seg med en rik mann og reiser mye på dyre eksotiske ferier. Har 3 barn, splitter nytt hus, hytte, båt osv. hun har alltid vært den som skal være best, og bli beundret. Da barna var små hadde hun alltid den dyreste vogna, beste i alt, og hennes barn var selvf bedre enn mine. Jeg har alltid bare vært en skygge av henne. Hun er snill og hyggelig så lenge hun føler hun ligger steget foran. Hvis jeg for en gangs skyld har kjøpt meg noe, vært «først ute» med noe så ler hun. Jeg var den første som giftet meg, da lo hun når jeg snakket om bryllupsplanene. Kom med kommentarer. Hun er den som skal være først ute med det nye. Hun må bare kave og styre, jeg er ikke der i det hele tatt at det er viktig å re først ute med ny trend eller ha det flotteste og dyreste. Men når vi for engangs skyld gjør noe / kjøper noe før henne så latterliggjør hun oss. Eller beskylder oss for å «herme» noe så barnslig når vi er 40 + Jeg er stolt av å ha utdannet meg og jobber for alt jeg har. Hun hadde knapt klart seg uten mannens penger, men hennes forbruk. Anonymkode: 801fe...1d8 Hvorfor følger du henne fortsatt når du har faset henne ut og hun nå er en eksvenn? Anonymkode: 3167d...e7e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. januar #10 Del Skrevet 25. januar Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg tror jeg ikke HI er problemet her. Jeg misliker også folk som skryter av overforbruk, det er rett og slett flaut. Kan ikke forstå at noen har samvittighet til å holde på sånn i forhold til miljøet og planeten. For ikke å snakke om fortiden der så alt for mange sliter, hvordan kan man ikke ha empati med det? 🤯 Jeg selv har godt med penger men vet du jeg holder ikke på sånn, klart jeg kjøper nok dyrere klær og ting enn andre folk, det er fordi jeg ikke støtter fast fashion og kjøper ting jeg vet er kvalitet. I tillegg prøver jeg å kjøpe mest mulig brukt fordi det kanskje gjøt en liten forskjell på sikt. En venninne av meg (som ikke vet hvor mye penger jeg har) kommentere til meg om at hun handlet ikke brukt men fordi det trengte hun ikke 😆 Hun burde jo egentlig forstå at jeg har mer enn nok med tanke på huset vi bor i og andre ting vi eier så vet ikke helt om det var et stikk eller noe hun tror bare folk med dårlig råd gjør. Jeg og mannen tjener flere ganger mer enn det hun og mannen gjør (vi har mye mindre lån også). Vi må alle og enhver tenke på hva vi kan bidra med for fremtiden til menneskeheten. Jeg legger aldri dyre vesker og restaurant besøk ut på sosiale medier. Jeg snakker også med barna om hvordan de skal ta hensyn til andre venner der foreldrene kanskje ikke har så mye å rutte med. Penger er bare penger, det kan kjøpe deg endel frihet men det beste med livet kan ikke kjøpes for penger. Så ja, jeg reagere også på slik oppførsel som venninnen her har. Om man bare har seg selv i tankene til enhver tid så kan man oppfattes som narsissistisk og det er vel ingenting å misunne!? Anonymkode: d3c10...06f Hun vet ikke hvor mye penger du har, men du har full kontroll på hennes inntekt og lån? Jeg tror at mange hadde hatt godt av å få seg en annen hobby enn å følge med på venner og bekjente sin økonomi. Anonymkode: 12d10...4fc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #11 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hun vet ikke hvor mye penger du har, men du har full kontroll på hennes inntekt og lån? Jeg tror at mange hadde hatt godt av å få seg en annen hobby enn å følge med på venner og bekjente sin økonomi. Anonymkode: 12d10...4fc Forstår du ikke hva hun skriver?? Hun skriver at hun ikke viser seg frem og briefer med penger og hva hun har, og da vet venninnen ingenting om det. Ja hvordan tror du folk vet hva andre har i lån og inntekt? Kanskje fordi de snakker om det og forteller om økonomien sin? Svært mange gjør det. Hva har folk i inntekt?? Vel, det vet man hvis man vet hva folk jobber med. Jobber du ufaglært i et lavtlønnsyrke så vet du ca hva folk tjener, er du lærer så vet du også ca hva folk tjener. Man trenger ikke være rakettforsker for å vite det. I mitt yrke og min utdanning kan folk søke opp på lønnsnivå i vår kommune hva jeg tjener. så vrir du dette til at folk har dette som en hobby? Sosialt oppegående folk får meg seg økonomisk prat og flashing med penger og lux på sosiale medier. poenget i tråden er at det er meget spesielt av voksne folk å ha et så grenseløst behov for å vise frem alt de har som er dyrt. Poster bilder daglig. Hvem vil de imponere? Og tror de virkelig at folk blir imponert av folk som legger ut en veske til x antall tusen? Eller et bilde av seg selv med den dyra veska «tilfeldig» står på bordet ved siden av? Alle ser at disse bildene ikke er tilfeldige, men et forsøk på å ikke fremstå klein, så blir det snik skryt som er enda kleinere. Jeg fikk en drit dyr design lampe i gave av foreldrene mine, jeg tar ikke selfie av meg selv ved lampa med en kopp te og skriver: nyter en kopp te.. mens lampa er i fokus. Jeg har andre verdier i livet enn å overbevise alle naboer og venner at «se så lykkelig jeg er, se de dyre tingene jeg har» det er faktisk ingen som bryr seg hvilke lampe jeg har bortsett fra meg selv. Folk blir ikke imponert, ser opp til eller beundrer folk som gjør dette. Det er mest pinlig å se på. Så lurer folk på hvordan personen EGENTLIG har det, og om det går bra liksom Anonymkode: 801fe...1d8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #12 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (4 timer siden): Forstår du ikke hva hun skriver?? Hun skriver at hun ikke viser seg frem og briefer med penger og hva hun har, og da vet venninnen ingenting om det. Ja hvordan tror du folk vet hva andre har i lån og inntekt? Kanskje fordi de snakker om det og forteller om økonomien sin? Svært mange gjør det. Hva har folk i inntekt?? Vel, det vet man hvis man vet hva folk jobber med. Jobber du ufaglært i et lavtlønnsyrke så vet du ca hva folk tjener, er du lærer så vet du også ca hva folk tjener. Man trenger ikke være rakettforsker for å vite det. I mitt yrke og min utdanning kan folk søke opp på lønnsnivå i vår kommune hva jeg tjener. så vrir du dette til at folk har dette som en hobby? Sosialt oppegående folk får meg seg økonomisk prat og flashing med penger og lux på sosiale medier. poenget i tråden er at det er meget spesielt av voksne folk å ha et så grenseløst behov for å vise frem alt de har som er dyrt. Poster bilder daglig. Hvem vil de imponere? Og tror de virkelig at folk blir imponert av folk som legger ut en veske til x antall tusen? Eller et bilde av seg selv med den dyra veska «tilfeldig» står på bordet ved siden av? Alle ser at disse bildene ikke er tilfeldige, men et forsøk på å ikke fremstå klein, så blir det snik skryt som er enda kleinere. Jeg fikk en drit dyr design lampe i gave av foreldrene mine, jeg tar ikke selfie av meg selv ved lampa med en kopp te og skriver: nyter en kopp te.. mens lampa er i fokus. Jeg har andre verdier i livet enn å overbevise alle naboer og venner at «se så lykkelig jeg er, se de dyre tingene jeg har» det er faktisk ingen som bryr seg hvilke lampe jeg har bortsett fra meg selv. Folk blir ikke imponert, ser opp til eller beundrer folk som gjør dette. Det er mest pinlig å se på. Så lurer folk på hvordan personen EGENTLIG har det, og om det går bra liksom Anonymkode: 801fe...1d8 Næsj. Jeg tror ikke at folk flest lurer på så mye av hva andre deler på sosiale medier. Noen deler mye og noen deler lite og noen deler ingenting. Vil de vise den nye veska eller lampen så er vel det hyggelig. Jeg syns absolutt at folk bør har størst fokus på seg selv når det gjelder hvordan man oppfører seg, og bruke tiden sin bedre enn å irritere seg over hva andre deler. Hvorfor la seg provosere av noe som har null betydning? Anonymkode: 12d10...4fc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #13 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Næsj. Jeg tror ikke at folk flest lurer på så mye av hva andre deler på sosiale medier. Noen deler mye og noen deler lite og noen deler ingenting. Vil de vise den nye veska eller lampen så er vel det hyggelig. Jeg syns absolutt at folk bør har størst fokus på seg selv når det gjelder hvordan man oppfører seg, og bruke tiden sin bedre enn å irritere seg over hva andre deler. Hvorfor la seg provosere av noe som har null betydning? Anonymkode: 12d10...4fc Handler ikke om det i det hele tatt. Din verden er kanskje ulikt andres, og hvorfor ikke respektere at folk stusser på ting og tar det opp til diskusjon? Handler ikke om en ny veske eller ei lampe. Men behovet for å vise status, det er noe helt annet Anonymkode: 801fe...1d8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178651 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #14 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Handler ikke om det i det hele tatt. Din verden er kanskje ulikt andres, og hvorfor ikke respektere at folk stusser på ting og tar det opp til diskusjon? Handler ikke om en ny veske eller ei lampe. Men behovet for å vise status, det er noe helt annet Anonymkode: 801fe...1d8 Men hvorfor er det så plagsomt for deg/dere? Hva er det som gjør at andres valg trigger irritasjonen så mye at det må diskuteres? Jeg liker ikke å dra misunnelseskortet, men jeg ser ingen annen grunn til at dette skulle plage noen. Anonymkode: 12d10...4fc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #15 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (På 24.1.2025 den 16.30): Derfor har jeg trekt meg litt tilbake. Men ikke noe uvennskap eller noe, bare mindre kontakt. Da barna våre ble 18 samtidig, fikk jeg melding om at hennes 18 ring hadde både fått lappen og splitter ny bil på 18 års dagen. Jeg svarte bare noe som- wow, grattis med 18 åringen og ny bil, kjør pent , noe i den duren. Hun oppfører seg som en Hollywood riking som kaster rundt seg og liker å sjokkere og imponere. Kanskje også misunne? Vet ikke. Men hun får ikke følelsen fra meg om at jeg er misunnelig. Kunne gjerne tenkt meg å hatt råd til å kjøpe nye biler til våre barn som har tatt lappen også, men ingen av vennene deres får det. De har kjøpt seg biler selv av penger de har jobbet for ved siden av skolen. Hadde jeg hatt 7 mill i året i lønn hadde jeg kanskje gjort samme jeg også? Vet ikke, men jeg hadde nok holdt igjen skryten på sosiale medier, og ikke postet bilder av vesker til 50.000 og nytt antrekk til hvert bilde osv. det skinner veldig gjennom at hun vil vise seg frem. Jeg er ikke den type person. Jeg er litt er ri at når det gjelder økonomi. Akkurat nå har vi suset opp badet og det er lekkert, men trenger ikke legge det ut til alle og enhver. Spesielt ikke når jeg har venner som er blitt aleneforeldre som sliter med å f endene til å møtes. Anonymkode: 801fe...1d8 Kan du ikke finne et situasjon der du rett og slett bare svarer "Ja, det er greit med en rik mann" noe i den duren, da holder hun kanskje kjeft. Anonymkode: 29a31...aa8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #16 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Kan du ikke finne et situasjon der du rett og slett bare svarer "Ja, det er greit med en rik mann" noe i den duren, da holder hun kanskje kjeft. Anonymkode: 29a31...aa8 Hvorfor i all verden skal hun holde kjeft? En sånn kommentar er flaut å poste da, misunnelse lyser lang vei. Anonymkode: 3167d...e7e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #17 Del Skrevet 26. januar Vet ikke om det kan kalles misunnelse, men det er i hvert fall et usunt oppheng og veldig smått å sitte sånn og følge med på og forakte andres liv og valg så mye at man skriver lange innlegg om det. Anonymkode: 0f8c2...467 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #18 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor i all verden skal hun holde kjeft? En sånn kommentar er flaut å poste da, misunnelse lyser lang vei. Anonymkode: 3167d...e7e Der tar du veldig feil. Jeg gir Hi et råd for å stoppe kjeften på denne irriterende venninnen. Leseforståelse er en fin ting. Anonymkode: 29a31...aa8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #19 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hun vet ikke hvor mye penger du har, men du har full kontroll på hennes inntekt og lån? Jeg tror at mange hadde hatt godt av å få seg en annen hobby enn å følge med på venner og bekjente sin økonomi. Anonymkode: 12d10...4fc Fordi hun forteller det! Altså, hun skryter men vet ikke at vi har mer fordi jeg forteller ikke om slikt. Anonymkode: d3c10...06f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #20 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Der tar du veldig feil. Jeg gir Hi et råd for å stoppe kjeften på denne irriterende venninnen. Leseforståelse er en fin ting. Anonymkode: 29a31...aa8 Hva var det jeg ikke forsto med kommentaren din? Det var jo rådet du ga til hi jeg kommenterte, ikke at din kommentar var flau..... Anonymkode: 3167d...e7e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #21 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Der tar du veldig feil. Jeg gir Hi et råd for å stoppe kjeften på denne irriterende venninnen. Leseforståelse er en fin ting. Anonymkode: 29a31...aa8 Hvorfor skal man stoppe kjeften på henne? Hun skader jo ingen med bildene sine. At hi lar seg irritere er kun hennes problem. Anonymkode: 12d10...4fc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #22 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Der tar du veldig feil. Jeg gir Hi et råd for å stoppe kjeften på denne irriterende venninnen. Leseforståelse er en fin ting. Anonymkode: 29a31...aa8 Å komme med kommentar for å stoppe munnen hennes er superflaut. Anonymkode: 3167d...e7e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178684 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #23 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Å komme med kommentar for å stoppe munnen hennes er superflaut. Anonymkode: 3167d...e7e Mulig for folk som deg som blir krenket for hver minste ting, men ikke for oss vanlige oppegående folk. Anonymkode: 29a31...aa8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #24 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Mulig for folk som deg som blir krenket for hver minste ting, men ikke for oss vanlige oppegående folk. Anonymkode: 29a31...aa8 Herregud så dumme enkelte av dere er. Anonymkode: 3167d...e7e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. januar #25 Del Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Herregud så dumme enkelte av dere er. Anonymkode: 3167d...e7e Ja, dere er det. Anonymkode: 29a31...aa8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452234-irriterende-eks-venn/#findComment-150178696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå