Gå til innhold

Hvilken hemoroidesalve er det som funker best under øynene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Haha, det var nytt for meg. Hva skal virkningen være? 

Anonymkode: c6ad1...871

Får blodårene til å trekke seg sammen, så poser og blåfarge blir mindre.

Anonymkode: 763d6...325

Annonse

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Du må bruke en uten kortison i hvert fall.

Men har du prøvd øyekremer med koffein? De er veldig effektive mot poser. Jeg bruker zo brightening eye cream, og den tar poser. 

Anonymkode: 28703...1e0

👆🏻 

Kan i verste fall skade øynene ved å bruke kortison. Legemiddelprodusenten var ganske kjapt ute med å advare mot dette etter det berømte innslaget. 

Husk at det rådet kommer fra en som tror du ikke får hengepupper hvis du trykker ut melken i stedet for å amme. Bare sier det. 

Anonymkode: 97d4d...d0d

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

👆🏻

Kan i verste fall skade øynene ved å bruke kortison. Legemiddelprodusenten var ganske kjapt ute med å advare mot dette etter det berømte innslaget. 

Husk at det rådet kommer fra en som tror du ikke får hengepupper hvis du trykker ut melken i stedet for å amme. Bare sier det. 

Anonymkode: 97d4d...d0d

😂

Anonymkode: 2e0c1...0b2

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Alcos anal, det er den som de bruker under øynene

Anonymkode: ee218...4db

Kjøpes det reseptfritt? Hører mange bruker isbiter i ansiktet som skal være bra, men vet ikke om det hjelper på poser under øynene. 

Anonymkode: 23dc9...91c

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du må bruke en uten kortison i hvert fall.

Men har du prøvd øyekremer med koffein? De er veldig effektive mot poser. Jeg bruker zo brightening eye cream, og den tar poser. 

Den var veldig dyr 🙈

Anonymkode: f1889...4b5

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Den var veldig dyr 🙈

Anonymkode: f1889...4b5

Det finnes rimeligere kremer med koffein også. Jeg har hatt en fra clarins tidligere, og den tok også posene. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det finnes rimeligere kremer med koffein også. Jeg har hatt en fra clarins tidligere, og den tok også posene. 

Kan du linke til den?

Anonymkode: ba80c...698

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk 😊 Jeg er ikke hi, men sliter med mørke ringer og poser. Bra pris, det er verdt et forsøk.

Anonymkode: ba80c...698

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Kjøpes det reseptfritt? Hører mange bruker isbiter i ansiktet som skal være bra, men vet ikke om det hjelper på poser under øynene. 

Anonymkode: 23dc9...91c

Ja reseptfri. Ellers har The Inkey list en bra øyekrem med koffein, også på apotek

Anonymkode: ee218...4db

Denne funker som f. 
Den varer ekstremt lenge så verdt prisen. Min er ikke tom og hatt den over ett år  

https://www.blivakker.no/product/3141957?utm_campaign=pmax-bb-lm&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf6OqQMMfhl56uNBhPxbE86Ly&gclid=EAIaIQobChMIxNGlnJGRiwMVwFCRBR12JTzkEAQYASABEgJ5AvD_BwE

Jeg ser at posene krymper. 

Viktig med tynt lag. Kan bli litt «hvit» i kantene men når man trykker en fuktig klut på kanten blir de borte. 
Er den mest effektive jeg har prøvd. Jeg kan ikke bruke den hver dag, ved flere dagers bruk hender det huden blir litt irritert. 
Men hemoroide krem er ganske mild og kan brukes mellom denne. Jeg bruker denne til fest og litt innimellom på jobb. 

Alcos anal heter hemoroidekremen jeg bruker. 

Anonymkode: 9439e...afd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...