Anonym bruker Skrevet 22. januar #1 Skrevet 22. januar Skal til usa om en liten stund. Noen som er oppdatert på hva som lønner seg å kjøpe der? Anonymkode: a4001...e1f
Anonym bruker Skrevet 22. januar #2 Skrevet 22. januar Det eneste som lønner seg å kjøpe er ting du trenger, så da blir spørsmålet- hva trenger du? Så får du heller se om det er noe av det du trenger som lønner seg bedre å kjøpe der enn her. Anonymkode: 0a4ea...273
Anonym bruker Skrevet 22. januar #3 Skrevet 22. januar Ingenting fordi krona er så svak målt mot dollaren. Så alt vil enten være like dyrt som i Norge eller dyrere. Nå er det faktisk sånn at det er en økning av amerikanske turister i Norge, fordi det er veldig billig for amerikanere å komme hit. Anonymkode: 1814e...e55
Anonym bruker Skrevet 22. januar #4 Skrevet 22. januar Oki. Tusen takk for svar begge to. Anonymkode: a4001...e1f
Anonym bruker Skrevet 22. januar #5 Skrevet 22. januar De pulverpakkene mot forkjølelse/influensa. LemSip? Anonymkode: 1911e...004
Anonym bruker Skrevet 23. januar #6 Skrevet 23. januar Ingenting som lønner seg pga kurs, kjøp heller ting du har lyst på som evt ikke finnes her. Anonymkode: abb85...5cd
Anonym bruker Skrevet 23. januar #7 Skrevet 23. januar MM med peanøttsmør. Den får du ikke kjøpt her. Levis klær. Mye større utvalg der. Anonymkode: 94c58...5a6
Anonym bruker Skrevet 23. januar #8 Skrevet 23. januar Anonym bruker skrev (7 timer siden): De pulverpakkene mot forkjølelse/influensa. LemSip? Anonymkode: 1911e...004 Sjekk da virkestoffene nøye opp mot hva det er lov å ta med inn i Norge. Kjedelig å bli tatt for smugling av medisiner for noen pakker forkjølelsesmedisin sin skyld. Anonymkode: 0a4ea...273
Anonym bruker Skrevet 23. januar #9 Skrevet 23. januar Jeg og mine venner kan ha litt mørk humor, hadde noen av de spurt meg hadde jeg svart at i og med at Trump er blitt president igjen, en slave. Men svarer jeg det her blir jeg vel hudflettet. Så... en håndveske. Du får alltids solgt den "billig og nesten ubrukt" til en og en halv gang prisen på finn (kjøper du ei håndveske til 6000 kroner får du solgte den "billig og nesten ubrukt" til 9000 på finn). Anonymkode: 10feb...173
Anonym bruker Skrevet 23. januar #10 Skrevet 23. januar Crest tannblekingsstrips. Eneste som fungerer. Anonymkode: c0e72...f45
Anonym bruker Skrevet 23. januar #11 Skrevet 23. januar De har mye større utvalg enn her i alt fra "billig ræl" til interiørting som f.eks pledd o.l. De har mye større utvalg av klær til overvektige, så er du litt fyldig kan det være morsommere å handle klær enn her. Ellers er det ikke med den valutaverdien vi har nå ikke billig i USA, så det er egentlig bare å kjøpe ting som frister og som ikke finnes hjemme. Anonymkode: 1a8b8...736
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå