Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere! Trenger noen innspill, jeg har fått i oppgave å lage velkomstdrink på en jobbfest, helst med vodka😅  kan noen prosecco inspirerte meen...har funnet en som jeg lurte på om noen har smakt og liker?:

Sea breeze:

Tranebærjuice

Grapefruktjuice

Vodka

Lime, mynte, isbiter

Kan og lage noen moscow mule. 

Hva tenker dere? Helt ny i jobben og vil lage noe godt til fine kollegaer😊

Anonymkode: 27ed2...a7f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452208-velkomstdrink%F0%9F%A5%82/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke smakt den du tenker på, men jeg er sikker på at den er god,for de fleste. Den har fine ingredienser. 

Vet ikke hvor mange du lager til, men mitt alternative forslag er Fjellbekk:

image.png.941d4aacabdaa2ab0a6ada095c44b34c.png

Noen blir kanskje skremt av akevitt, men den dominerer absolutt ikke smaken. Jeg liker ikke akevitt noe særlig, men denne drinken likte jeg veldig godt. Veldig frisk i smaken. Sikkert derfor navnet.

https://www.aperitif.no/drinker/drink/fjellbekk,40094

Anonymkode: 0367e...27f

amandine skrev (5 timer siden):

Helt enig med forrige taler. Sprit i jobbsammenheng er ugreit. Jeg ville også kjøpt en crémant, og passet på å ha godt alkoholfritt alternativ.

Jeg spurte om tips, ikke formaninger. Har seff et alternativt forslag, det er en gjeng med godt voksne, fornuftige damer. Altså ikke rølp selv om det serveres 1 drink med litt vodka i. Herre min hatt....

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg har ikke smakt den du tenker på, men jeg er sikker på at den er god,for de fleste. Den har fine ingredienser. 

Noen blir kanskje skremt av akevitt, men den dominerer absolutt ikke smaken. Jeg liker ikke akevitt noe særlig, men denne drinken likte jeg veldig godt. Veldig frisk i smaken. Sikkert derfor navnet.

Takk😊

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Enig i dette.

Anonymkode: 87e37...da5

Annonse

Blondzilla skrev (1 time siden):

Jeg ville laget limoncello spritz. Veldig enkelt og veldig godt. Men ingen vodka involvert da om det var et must. 

Støtter denne! 

Bra at det ikke er vodka involvert. Utrolig dårlig klasse å bruke vodka allerede i velkomstdrinken. 

Anonymkode: 94a00...140

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Støtter denne! 

Bra at det ikke er vodka involvert. Utrolig dårlig klasse å bruke vodka allerede i velkomstdrinken. 

Anonymkode: 94a00...140

Hva du mener om vodka er fustendig irrelevant for hi sitt spørsmål, herregud for en gjeng med  moralister som datt innom denne tråden.

Anonym bruker skrev (På 24.1.2025 den 19.42):

Hva du mener om vodka er fustendig irrelevant for hi sitt spørsmål, herregud for en gjeng med  moralister som datt innom denne tråden.

Hi her, takk😄

Endte opp med å en vodkabasert med kun litt vodka,.tranebærjuice, grapefrukt, mynte, is,  lime. Ble helt nydelig,  ingen full folk og ferdig kl 24. Rart så mange reagerer på det med vodka, de må ha vært på mye fyllefester og trekker assosiasjoner til det. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hi her, takk😄

Endte opp med å en vodkabasert med kun litt vodka,.tranebærjuice, grapefrukt, mynte, is,  lime. Ble helt nydelig,  ingen full folk og ferdig kl 24. Rart så mange reagerer på det med vodka, de må ha vært på mye fyllefester og trekker assosiasjoner til det. 

Og seff en alkoholfri variant og til dem som ønsket det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...