Anonym bruker Skrevet 24. januar #76 Del Skrevet 24. januar Anonym bruker skrev (23 timer siden): Barnet mitt er ikke på skolen hver dag, i lange perioder er hun kun hjemme. Har hjemmeundervisning og oppgaver som sendes inn. Hun har 4 timer i uka hun klarer å møte opp. Hadde det vært kun at det er vanskelig å komme seg opp så hadde saken vært annerledes. Når jeg skriver at jeg mottar pleiepenger går det an å tenke at det er mer kompleks enn som så Anonymkode: 6f7a4...720 Er det rett å presse hun på skolen da, kanskje hun hadde hatt bedre av å gjøre noe annet ett år, og heller gå videre på skolen senere. Anonymkode: 5cc65...d3a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452164-hjelp-og-hjelp/page/4/#findComment-150178203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. januar #77 Del Skrevet 24. januar Anonym bruker skrev (På 22.1.2025 den 8.24): Hun fremstår som veldig snurt, og en som skylder på alle andre enn seg selv, til tross for at hun til og med er blitt innvilget pleiepenger for å gå hjemme og passe på at ungen kommer seg opp: «så lei folk som vet best og som ikke har peiling på hva da som skjer. Jeg kan fint starte på jobb igjen, men da må noen fra kommunen komme hjem til oss hver morgen og få henne opp og i gang hvis hun skal lykkes. Men slike tilbud finnes ikke.» For noen blir det liksom aldri nok. Helt greit å være fortvila over situasjonen, men å skylde på alle andre er så utrolig respektløst og tafatt. Hvordan vet du forresten at barnet til hi har psykiske sykdom? Anonymkode: 630e6...79f Jeg tror ikke du aner omfanget av hvor enormt utmattende det der er år etter år. Ville du sagt det samme til en som står klar til å hoppe fra brua? For det er der du er når det står på som verst. Da har du ikke tid eller energi til å forstå deg så mye på alt rundt. Anonymkode: 683f5...b13 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452164-hjelp-og-hjelp/page/4/#findComment-150178207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå