Gå til innhold

Flere som gleder seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det er debunket. Det ble debunket med en gang woke media la ut dette klippet som er tatt ut av kontekst og filmet i en slik vinkel at det skal se slik ut. Ser du det hele i kontekst så er det ikke hva woke media prøver å fremstille det som.

Anonymkode: c37d3...b8b

Annonse

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Det er debunket. Det ble debunket med en gang woke media la ut dette klippet som er tatt ut av kontekst og filmet i en slik vinkel at det skal se slik ut. Ser du det hele i kontekst så er det ikke hva woke media prøver å fremstille det som.

Anonymkode: c37d3...b8b

Jeg så han filmet rett forfra, og jeg vet hva jeg så. Han er åpen nazist, og de(re) som støtter han, støtter også det. 

Jeg undres på hva de mektige jødiske samfunnet i israelsvennlige USA mener om dette. 

Anonymkode: 8725b...c75

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Det er skremmende å være vitne til hvordan mørkeblå og blåbrun tankegang sprer seg i verden. 

Anonymkode: fa835...a1a

Venstrevridd media gjør alt de kan for å skremme slike som deg. Himmelen skal være blå, havet skal være blått. Ingen vil ha en rød verden. Bare sosialister ønsker makt gjennom å manipulere flertallet som sauer. Sosialismen er en usympatisk og utslettende ideologi. En ideologi uten ansikt, uten ansvar. Trump står fram tydelig og tilgjengelig for befolkningen. Ikke fordekt bak hemmelige gruppemøter, og gjemt inne store organisasjoner, slik sosialistene jobber. 

Trump er ærlig og direkte, en veldig utypisk politiker. Veldig typisk amerikansk. Det er fint å kunne forholde seg til et menneske synes jeg. Ikke en menneskegruppe med en falsk ideologi. Selvsagt er det mye å være uenig i, men det er det alltid. Trump er et forfriskende pust inn i verdenspolitikken. 

Anonymkode: 2e942...4ce

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Venstrevridd media gjør alt de kan for å skremme slike som deg. Himmelen skal være blå, havet skal være blått. Ingen vil ha en rød verden. Bare sosialister ønsker makt gjennom å manipulere flertallet som sauer. Sosialismen er en usympatisk og utslettende ideologi. En ideologi uten ansikt, uten ansvar. Trump står fram tydelig og tilgjengelig for befolkningen. Ikke fordekt bak hemmelige gruppemøter, og gjemt inne store organisasjoner, slik sosialistene jobber. 

Trump er ærlig og direkte, en veldig utypisk politiker. Veldig typisk amerikansk. Det er fint å kunne forholde seg til et menneske synes jeg. Ikke en menneskegruppe med en falsk ideologi. Selvsagt er det mye å være uenig i, men det er det alltid. Trump er et forfriskende pust inn i verdenspolitikken. 

Anonymkode: 2e942...4ce

Syns du at det er bra at ett menneske har så stor makt i et land? Så stor makt at hn kan endte hele verdensbilde etter sitt forgodtbefinnende? Sett bort fra at du liker Trump, men i en situasjon hvor du ikke støtter den personen? 

Anonymkode: 8725b...c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...