Gå til innhold

anklaget for å ha rygget i en bil

Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg lukeparkere, også kommer det en dame å sier at hun hørte inne fra salongen sin at jeg rygget inn i bilen hennes, jeg går ut å sjekker og jeg står ca 30 cm unna bilen hennes, ingen merker. jeg kjørte aldri frem etter jeg rygget og sier dette til damen, men hu insiterer på å ha hørt et smell og at hun så at jeg sto nærmere i sta. Hun forteller meg at hun har kamera i bilen og tar bilde av skiltet mitt…

jeg kjører en tesla og ville ha hørt det greit i bilen om jeg kjørte for nærme, fordi den er veldig sensitiv på avstand og popper høyt om jeg er for nærme. 

Spørsmålet mitt er om det er mulig for henne å anmelde meg og kreve penger selv om det ikke er noen skade og jeg ikke har rygget i henne? 

Anonymkode: 9e63d...dad

Fortsetter under...

Da dokumenterer du med bilder, ta bilder med telefonen din fra alle vinkler så det ikke er noen tvil om at det ikke er skade. Så får du bevis med dato og klokkeslett om hun skulle lage noe krøll. Du har jo dessuten kamera på din bil så det kam hentes ut film derfra om det skulle bli behov.

Annonse

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Er det ikke rimelig spesielt å rygge så nærme noen? Hvordan skal hun komme seg ut når du står 30 cm fra henne?

Anonymkode: 9ff8e...e4b

Klarer man ikke å komme seg ut med det ble man ikke kjøre bil.

Anonymkode: cd243...bb2

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er det ikke rimelig spesielt å rygge så nærme noen? Hvordan skal hun komme seg ut når du står 30 cm fra henne?

Hvis du ikke kan komme deg ut og inn av en liten luke må du øve deg litt.

Hvis bil 1 (den første som parkerte) har parkert ordentlig, så er det ikke noe problem å komme seg ut. 

Anonymkode: c4a74...394

Annonse

😄 Du bor kanskje ikke i en by? 

Anonymkode: 21fdc...173

Bilen din vil varsle lenge før du er 30 cm unna. Det gjør hvertfall min bil. Er det skade på hennes bil da? Ved skade må det skrives en skademelding, hvis du mener du ikke har rygget på bilen hennes skal du ikke skrive skademelding. Da får hun anmelde seg og legge inn kamerabevis og skade på bil hvis hun mener det. Så er det opp til politiet å etterforske dette. Hvis du lukeparkerer og kommer borti en bil så er det faktisk ikke mulig å høre et smell fra inne.

Anonymkode: 8d96f...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...