Gå til innhold

Fått forlovelsesring som jeg ikke liker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde sagt at steinen henger seg fast "overalt", og spurt om det er greit å bytte til noe mer praktisk 😅 men jeg klarer ikke noe annet enn "flate" ringer og hadde jeg hatt en kjæreste, hadde han nok visst det. 

Anonymkode: a28f0...0d1

Bildet var uskarpt så litt vanskelig å se. Prøv å ta med litt lenger avstand? Utifra det jeg kan se synes jeg den ser fin ut. 
Vet du hva den faktisk kostet? Billig kan jo være relativt. Det kan jo til og med være at den var dyr, men at han ikke ville fortelle at han har brukt så mye penger pga huskjøpet.

Anonymkode: ba7eb...4bd

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Skulle den artikkelen tilbakevise eller bekrefte det siterte innlegget?  Som de nevner så ble det laget en stor reklamekampanje på 40-tallet for å få menn til å kjøpe diamantring til sin forlovede, helst for minst en månedslønn.

Diamanter er ikke engang spesielt sjeldne, en av de vanligste edelstenene, de har i høyeste grad en skapt verdi laget ved å holde tilbake tilgangen. Nå får vi i tillegg kjøpt syntetiske diamanter som er av like bra kvalitet som naturlige diamanter.

https://www.theatlantic.com/international/archive/2015/02/how-an-ad-campaign-invented-the-diamond-engagement-ring/385376/

Ringen er såpass stor at den kan være til "bry" i hverdagslivet. Typisk mann og tenke at større er bedre 😂 

Veldig søtt av han da, men ser hva du mener ❤️ 

Stygg er den ikke, bare så det er sagt. Om du ikke får deg til å bytte den, så kan du ta den av når du får gifteringen på plass ❤️ 

Gratulerer med forlovelsen ❤️

Anonymkode: 22fb5...729

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...