Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:19 #26 Del Skrevet fredag kl 21:19 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Kan jeg spørre hva du ønsker å velge? Ikke på en spydig måte, men av oppriktig nysgjerrighet? Regner med at alle donorer har blitt helsesjekket, så er det utseende, intelligens, etnisitet eller noe annet? Anonymkode: 5bbd6...c93 For min del utseende, og dermed også etnisitet. For at barnet skal kunne gjenkjenne seg selv i meg og min familie. Og det kan ikke en behandlende lege ta stilling til på samme måte som jeg. Jeg ønsker også å velge en donor som har mye tilgjengelig informasjon, både om seg selv og familiens helse. Mitt mål er overhodet ikke å velge en "superdonor" som er veldig intelligent eller lege for eksempel, slik politikerne ser ut til å frykte. Utdanning er ikke et kriterium jeg velger ut fra, selv om jeg vet at flere gjør det. Anonymkode: 75e96...1a9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452089-behandlende-lege-velger-donor-hvorfor/page/2/#findComment-150175934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå