Gå til innhold

Kan du finne på å gå i sexy undertøy på jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det undertøyet ville jeg uansett ikke gått med.  Jeg synes det så mer billig enn sexy ut.  

Men, jeg pleier gå med pent, matchende undertøy hver dag på jobb. Det er selvsagt ingen på jobb som ser undertøyet mitt.  I dag har jeg langermet svart genser med langermet svart jakke over, så undertøyet synes ikke i det hele tatt.  

Jeg jobber på kontor, har høyere utdannelse og kler meg pent/konservativt.  De eneste som ser undertøyet mitt er kjæresten min og en sjelden gang barna mine.  

Anonymkode: 6e2ab...789

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Fyndiq er en side som driver dropshipping fra Kina. Mye piratkopier osv. Ville ikke gått med, brukt eller kjøpt noe som helst derifra. 

Anonymkode: 4cfbb...2f0

Det var et (igjen) et eksempel. 

Anonymkode: 98556...d06

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Om så, hva betyr det for noen andre enn den som har klærne på? Runker du til ideen om at kollegene dine går slik? Og nei, jeg trykker heller ikke på linken.

Anonymkode: 73e8e...e1b

Jeg er selv kvinne, så runker ikke. 

Trykka på linken. Jeg har ikke sånt undertøy, det er fordi jeg ikke finner stor nok bh. I tillegg hater jeg å gå med bh, så det gjør jeg ytterst skjeldent. Nå som jeg er på jobb, bruker jeg sports-bh og boksershorts. Jobber i produksjon og svetter på jobb, så sexy undertøy hadde ikke funket her uansett. 

Nei guriland så upraktisk å ha på seg under klær. Og hvorfor skal man gå med hofteholdere og alt mulig på jobb? For å føle seg fresh lissom? Har utvaska rosa truse og en bh fra attenpilogbue på meg idag. Duger som bare det. Eneste som har sett undertøyet mitt idag er behandleren jeg var til istad

Anonymkode: da237...545

Annonse

Akkurat det der er jo undertøy til rollespill og sex-lek, ikke fornuftig hverdagsundertøy.

Jeg kan godt gå i pent undetøy da. Har akkurat nå på meg dongeribukse og sort t-skjorte, veldig kjedelig og anonymt. Men jeg har truse og bh som er pene og med blonder. Ingen ser det, men jeg liker at undertøy er praktisk, sitter pent og ser pent ut. Det skal være behagelig å bruke først og fremst.

Har ikke noe rødt undetøy, bare sort, hvitt og beige.

Anonymkode: 23619...99c

Den slags undertøy går jeg aldri med, synes verken det er pent eller sexy og ser ikke komfortabelt ut heller. Men om man liker sånt så er det vel ikke noe problem å gå med det på jobben? Regner med at du har klær over undertøyet når du er på jobb.

Anonymkode: 8ce39...292

Jeg eier ikke sånt undertøy da verken jeg eller mannen synes det er sexy.

Jeg går alltid i string også på jobb, mannen elsker string og ser han at den stikker opp av buksa når jeg bøyer meg så tror jeg nok der er det som turns him on most av alt😅

Gucci_Helene skrev (1 time siden):

Jeg eier ikke sånt undertøy da verken jeg eller mannen synes det er sexy.

Jeg går alltid i string også på jobb, mannen elsker string og ser han at den stikker opp av buksa når jeg bøyer meg så tror jeg nok der er det som turns him on most av alt😅

Det har du nok rett i... Et glimt av undertøyet til kona varmer i hverdagen. Spesielt en string da... Undertøyet i linken så billig ut. Altså "billig", ikke billig. Bomull er fint nok, og vanlige truser er fint nok. Det er nok om det dekker bare musa🙂.

Anonymkode: 8a37a...67e

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det har du nok rett i... Et glimt av undertøyet til kona varmer i hverdagen. Spesielt en string da... Undertøyet i linken så billig ut. Altså "billig", ikke billig. Bomull er fint nok, og vanlige truser er fint nok. Det er nok om det dekker bare musa🙂.

Mannen håper på at 00-moten med veldig lave bukser og stringen dratt gått opp kommer tilbake, men jeg har sagt at det holdt med at jeg var med på moten den gang😅

Endret av Gucci_Helene
Gucci_Helene skrev (23 minutter siden):

Mannen håper på at 00-moten med veldig lave bukser og stringen dratt gått opp kommer tilbake, men jeg har sagt at det holdt med at jeg var med på moten den gang😅

Åh, den moten var så fin. ❤️ Miss sixty og g-string til langt opp på ryggen.

Anonymkode: 184e9...8a9

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Haha ja slik gikk jeg, synes jeg var utrolig fin da😅 Håper virkelig ikke det kommer tilbake, håper mine døtre slipper unna

Sikkert kjempe behagelig å bruke den på jobb under fritidsklær mens jeg leker med barna i barnehagen der jeg jobber. Hvorfor stiller du dette spørsmålet? Bare å komme på å legge ut en slik tråd? Er du mann? 

Anonymkode: 97aeb...5f0

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fin og fin... aldri feil å få et lite glimt, et lite ja.. trenger ikke den moten tilbake nei.
Noen hint om hva som er under er nok ("kremt").

Jeg verken eier eller går i undertøy som det du linker til. Ekstremt trashy. 

Jeg kan selvsagt gå med pent/sexy undertøy på jobb. Ingen av mine kollegaer blander seg i hva jeg har under klærne på kontoret, så der har jeg frihet til å gjøre som jeg vil🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 8095d...1ae

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sikkert kjempe behagelig å bruke den på jobb under fritidsklær mens jeg leker med barna i barnehagen der jeg jobber. Hvorfor stiller du dette spørsmålet? Bare å komme på å legge ut en slik tråd? Er du mann? 

Anonymkode: 97aeb...5f0

Kanskje du skal lese hele tråden... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...