Gå til innhold

Barnehage glemt barnets bursdag greit å sende melding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte en melding til barnehagen at barnet mitt har bursdag, følte uff da jeg måtte rekke bussen og minsta som ble 6 ville bare gi klem og hade i gangen men det jeg merket var at det ikke var noe bilde eller dato i døra. Som vanlig pleier det å henge noe når et barn har bursdag. Men det gjorde det ikke. Så da syntes jeg det er greit å påminne dem når jeg sendte dem en melding. Siden jeg synes alle barn skal få feire og bli husket i bursdagen sin! Blir jo litt dumt om bare noen barn blir husket og hengt bilder osv i døra mens andre ikke får og blir glemt det skal ikke skje! Jeg skjønner at man kan glemme seg ut og det skjer jo av og til men så lenge de ordner opp på det. 

Anonymkode: 64c22...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må øve deg på å stå i situasjonene på egenhånd. 

Ja, det er både greit og viktig at du sendte melding. 

Anonymkode: 569c7...4c4

Skrevet

Er det ikke vanlig at foreldrene sender med noe, kake, fruktspyd  is eller liknende for å markere dagen? 

Spør på avdelingen hvordan de pleier å ordne det.

Anonymkode: 95915...06a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke vanlig at foreldrene sender med noe, kake, fruktspyd  is eller liknende for å markere dagen? 

Hun vet jo hvordan de ordner det, de henger opp bilde på døren. Avdelingen har glemt det og det er trist, men slikt som skjer. Hi har gitt beskjed og det er det man trenger å gjøre med denne saken. 

Anonymkode: d78e3...d99

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hæ? For 15 år siden var det kanskje slik😅 i barnehagen der jeg jobber så setter vi ut flagg, vi har bursdagsplakat med bilde og navn, og flagg i hylla. Dette skal tidlgvakten- første som kommer på jobb ordne. Veldig bra du sendte en melding om det, for dette er en glipp. Vi har full oversikt over bursdager som vi legger inn i månedsplanen vår. Dette skal ikke foreldre tenke på. Vi fikser også med feiringen på selve dagen. De aller fleste barnehager ordner det. Ingen de siste 15 årene har tatt med mat. 

Anonymkode: 9546e...206

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis barnet blir 6, vet nok Hi hvordan det blir ordnet etter sannsynligvis noen år i barnehagen. Hun reagerte jo også på at der manglet dato og bilde.

Hos oss trenger ikke foreldre ordne noe som helst. Barnehagen ordner feiring.

Til Hi: selvfølgelig må du gi beskjed! Jeg hadde ringt fordi det ofte kan ta litt tid før meldinger blir sett hos oss.

Anonymkode: 115d0...21f

Skrevet

Det ville jeg tatt opp med en gang jeg kom....

"Næmmen, de har ikke rukket å henge opp plakaten før du kom i dag, vi finner en voksen så kanskje du får være med å hjelpe henge den opp..."

Selvfølgelig er det greit å sende en sms, men det er også greit å ta det med en gang. En menneskelig glipp som det er fort gjort å rette opp i.

Anonymkode: 6489d...409

Skrevet

Bra du sa i fra, men du burde heller sagt i fra når du leverte, så de kunne ordnet det med en gang. Ville heller ringt enn å sende melding siden det kan ta litt tid før den blir sett. Har jobbet i barnehage, og ting kan bli glemt, hadde satt pris på å få vite det med en gang.

Anonymkode: a3924...a5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...