Anonym bruker Skrevet 15. januar #1 Skrevet 15. januar Noen som har gjort dette og kan si noe om det er vondt eller veldig ubehagelig? Anonymkode: baddc...4e8
Anonym bruker Skrevet 15. januar #2 Skrevet 15. januar Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Noen som har gjort dette og kan si noe om det er vondt eller veldig ubehagelig? Anonymkode: baddc...4e8 Har gjort det tre ganger. Jeg synes ikke selve undersøkelsen er vond nei. Ubehagelig må jeg si det er å ligge og få ting oppi der og se innsiden av tarmene dine på skjerm med en historieforteller (legen) i bakgrunn. Men jeg synes alltid forberedelsene er verst. Drikke fæl væske og sitte på do hele tiden 😆 Anonymkode: 179e8...a2c
Anonym bruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar Jeg synes også forberedelsene er verst, avføringsmidler og å måtte tømme tarmen. Selve undersøkelsen er ikke vond. Anonymkode: 00f0b...1d0
Anonym bruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar Gjorde det for første gang i forrige uke. Ikke vondt i det hele tatt, bare ubehagelig å ha en lege trykt oppi underliv og rumpe. Jeg skulle bruke klyx for å tømme tarmen 1-2 timer før undersøkelsen, og fikk litt problemer med å få væsken oppi rett og slett. Mulig jeg gjorde det feil, men det tok i alle fall litt tid så glad jeg la inn litt margin der. Anonymkode: f0621...a82
Anonym bruker Skrevet 16. januar #5 Skrevet 16. januar Anonym bruker skrev (9 timer siden): Har gjort det tre ganger. Jeg synes ikke selve undersøkelsen er vond nei. Ubehagelig må jeg si det er å ligge og få ting oppi der og se innsiden av tarmene dine på skjerm med en historieforteller (legen) i bakgrunn. Men jeg synes alltid forberedelsene er verst. Drikke fæl væske og sitte på do hele tiden 😆 Anonymkode: 179e8...a2c Tror du mikser her med koloskopi. Rektoskopi er «kun» et rør inn for å sjekke endetarm. Hi, det er litt ubehagelig, men straks røret er på plass er det værste over. Teit sammenligning, men som ved analsex… Anonymkode: 0dd98...390
Anonym bruker Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar Er ikke vondt men mer ydmykende. Kolonoskopi ligger man på siden og ikke så eksponert. Rektoskopi ligger man i gyn-stol og beina blir stroppet fast. Gjort det flere ganger og syns det er ekstremt ydmykende. Anonymkode: 3a886...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå