Gå til innhold

Skjegg under leppa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som synes det er fint/kler det? Altså bare en liten dert med skjegg rett under underleppa. Før hadde han stripe ned fra der og til haka, bare 1 cm tynn stripe. Jeg hater det og synes det er så harry.

Anonymkode: 9eab2...c49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er spent på svar du får her, for jeg kan ikke tenke meg at det er noen som syns at det på noen måte kan være fint! Det ser jo bare ut som de har matrester i ansiktet. 

Skal en mann ha hårvekst i ansiktet bør det enten være tre-dagers eller et velpleid fullskjegg. 

Skrevet

Åh, nei takk! 😳

Anonymkode: 57e45...f40

Skrevet

Tror nok ingen synes det er pent bortsett fra de mannfolka som har det 

Anonymkode: 4aaf3...3c4

Skrevet

Nei nei nei det er ikke pent på NOEN.

Anonymkode: 6840d...084

Skrevet

Ja, det er like harry som veiviser ned til musa😄

Anonymkode: 46269...383

Skrevet

Nei helt grusomt

Anonymkode: 52318...2a7

Skrevet

Hehe, da hadde jeg nok ikke klart holde meg alvorlig altså, om mannen insisterte på noe sånt 😅

Greit at han ikke orker barbere seg hver dag og får skjeggstubb i hele ansiktet, men å la være å barbere en flekk rett under munnen..... Fnis.

Anonymkode: d4d36...2fb

Skrevet

Nei, det er bare stygt! Ingen kler det! Ser ut som man har en fitte under haka. 

Anonymkode: 925e8...9f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Ja, ikke sant. Jeg hater det sånn at jeg omtrent synes det er flaut at han går rundt sånn. Barna støtter ham da, såklart, for de er jo vant til at han ser dust ut.

Anonymkode: 9eab2...c49

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Haha, ikke si det da. Det er jo noe harry menn bare må elske 😂

Anonymkode: d4d36...2fb

Skrevet

Veeeldig stygt! Og jeg er ikke av de som er så nøye på sånt egentlig… men dette er bare noe av det styggeste jeg ser.

Anonymkode: 2e01d...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...