Gå til innhold

Omg har møtt en mann. Veldig kjekk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Har du egentlig møtt han, eller har dere bare hatt skriftlig kontakt? Mange som får segen overraskelse ved fysisk møte - der ingenting egentlig stemmer og kjemien er lik 0. Møt han, snart.

Anonymkode: a5312...70f

Skal treffe han til helgen. Kjenner gnisten forsvant 

Anonymkode: 41f6a...2c9

Annonse

Tror han du kommer til å ansette han?

Det går an å si fra da, så han kan korrigere seg litt selv… «Du nå ble det litt mye, jeg vil faktisk ikke lese attestene dine». Kanskje han tror at det vil gjøre at du blir trygg på han? Det ville hatt motsatt effekt på meg, da…

Anonymkode: aed1e...7f4

Overskriften din er feil: Du har jo IKKE møtt en mann, du har skrevet med en mann. Du vet ingenting om hvor "kjekk" han evt er så lenge du ikke har møtt han! Du brevveksler med en som fremstår som helt dust, bare la være!

Anonymkode: 1698b...d9a

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Overskriften din er feil: Du har jo IKKE møtt en mann, du har skrevet med en mann. Du vet ingenting om hvor "kjekk" han evt er så lenge du ikke har møtt han! Du brevveksler med en som fremstår som helt dust, bare la være!

Anonymkode: 1698b...d9a

Det er sant. Har ikke møtt han fysisk. 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Tror han du kommer til å ansette han?

Det går an å si fra da, så han kan korrigere seg litt selv… «Du nå ble det litt mye, jeg vil faktisk ikke lese attestene dine». Kanskje han tror at det vil gjøre at du blir trygg på han? Det ville hatt motsatt effekt på meg, da…

Anonymkode: aed1e...7f4

Ja. Han vil trygge meg. Han ser bad boy ut skjønner du

Iiiiik skrev (9 timer siden):

Hvorfor i all verden vil du møte ham? 

Jeg vet ikke helt. Vil ha en kjæreste.. og ingen andre vil bli det med meg. Eller jo, mange vil. Men ikke når de blir skikkelig kjent med meg 

Oi, han høres veldig intens ut og jeg hadde nok også reagert på det. Kan hende at han bare er veldig spent og ivrig og derfor overdriver nå, at det vil roe seg når dere får møtt hverandre på ordentlig så ting normaliserer seg litt. Men det er nok en stor sjanse for at han er en veldig intens og pågående type. 

Anonymkode: 09f2a...653

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke helt. Vil ha en kjæreste.. og ingen andre vil bli det med meg. Eller jo, mange vil. Men ikke når de blir skikkelig kjent med meg 

Men i himmelens navn!!! 

Anonymkode: b858a...ecc

Vet ikke hvem av dere som virker mest rar her, sende attest har jeg aldri hørt om noen som har gjort. Han har sendt deg selve attesten fra arbeidsgiver? 

Men du virker litt hjelpesløst uten styring over eget liv. Bli glad i deg selv først, du må ingenting, da utstråler du en selvtillit som tiltrekker seg mer brukenes mannfolk og slipper å bruke tid på rør. For de er bare tidstyver. 

Anonymkode: e56df...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...