Gå til innhold

Du som har fått hjelp på DPS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 12.1.2025 den 23.29):

Gikk der i 8-9 behandlungstimer, ble avsluttet uten forvarsel og det var det. 
Kommer ikke til å gå på dps igjen. Har nå en dyktig person i kommunen. 

Anonymkode: aab0a...4ef

Kan jeg spørre hva som var problemstillingen? Det må oppleves vondt og litt skummelt å bli avsluttet uten informasjon.

Anonymkode: 3d19a...344

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Kan jeg spørre hva som var problemstillingen? Det må oppleves vondt og litt skummelt å bli avsluttet uten informasjon.

Problemstillingen var ptsd symptom og mye angst etter jeg mistet et familiemedlem i en ulykke. Fungerte nesten ikke. Psykologen ville jeg skulle sitte å kjenne på følelser og ble oppgitt virket det som fordi jeg hadde behov for å prate og fortelle, mens han ville at jeg heller skulle sitte stille òg mindfullness. Klarte ikke kople på kroppen med hodet, så da kunne han ikke hjelpe meg 

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Problemstillingen var ptsd symptom og mye angst etter jeg mistet et familiemedlem i en ulykke. Fungerte nesten ikke. Psykologen ville jeg skulle sitte å kjenne på følelser og ble oppgitt virket det som fordi jeg hadde behov for å prate og fortelle, mens han ville at jeg heller skulle sitte stille òg mindfullness. Klarte ikke kople på kroppen med hodet, så da kunne han ikke hjelpe meg 

Så leit å høre. Hjalp han deg å koble på kommunen før du ble utskrevet?

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Og er du frisk (ere) i dag?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Schizofreni, angst og spiseforstyrrelser 

Anonymkode: 6de0e...a27

Godt å høre at du får langvarig hjelp. Kan jeg spørre om du har blitt bedre av hjelpen og hvordan du hjelper deg selv? Jeg har angst og depresjon. Det som hjelper meg er å gå på jobb og å være i fysisk aktivitet.

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Godt å høre at du får langvarig hjelp. Kan jeg spørre om du har blitt bedre av hjelpen og hvordan du hjelper deg selv? Jeg har angst og depresjon. Det som hjelper meg er å gå på jobb og å være i fysisk aktivitet.

Jeg har absolutt blitt bedre. Nå er jeg i jobb, har et normalt familieliv, kjører bil, treffer venner og alt er bare helt vanlig. Da jeg var på mitt sykeste fungerte jeg ikke til noe som helst. Fysisk aktivitet er gull verdt, sammen med medisiner og samtaleterapi (pluss innleggelser) har hjulpet. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg har absolutt blitt bedre. Nå er jeg i jobb, har et normalt familieliv, kjører bil, treffer venner og alt er bare helt vanlig. Da jeg var på mitt sykeste fungerte jeg ikke til noe som helst. Fysisk aktivitet er gull verdt, sammen med medisiner og samtaleterapi (pluss innleggelser) har hjulpet. 

Da har vi samme opplevelse av hva som virker🙌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...