Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å være kjendis er ikke bare bare. De skaper underholdning, og jobber på døgnet rundt. Om de gjør en liten tabbe på privaten, kjærlighetsbrudd eller hva enn det er så skal det ut i alle medier og kommentarfelt er ingen nåde. Alle føler de har rett til å tråkke ned mennesker som er kjente fjes. Om det er misunnelse som ligger til grunn eller folk har et kjedelig liv selv kan man jo spørre om. 
Jeg har en nær venn som er kjendis, jeg har kjent vedkommende siden vi satt i sandkassa sammen, gjennom skoletid, og russetid og i voksen alder. Jeg er ikke kjendis men personen er det. Jeg kjenner vedkommende privat, mens hele kommentarfeltet tror de kjenner vedkommende og spyr ut så mye dritt de klarer å få ut av seg. Blir ikke folk flau? 
Skulle ønske et tv team kom på døra til noen av dem disse trollene og konfronterte de. Dette gjorde Sofie Elise engang, mannen bak tastaturet fikk sjokk.. han hadde det visst tøft psykisk og økonomisk og mente ikke det han skrev. Latterlig! 
folk som er kjente er også mennesker med familie og barn. Om ingen hadde jobbet i tv2 bransjen hadde vi ikke hatt noe å sett på heller 

Anonymkode: 27c7a...ff5

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451992-kjendiser-f%C3%A5r-all-m%C3%B8kka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet at de tjener pengene sine på å være kjendiser? Inntekten deres avhenger av at de er omtalt. Jeg bryr meg ingenting om kjendiser og er langt unna å kommentere og sladre, men jeg kjenner snev av irritasjon når enkelte er ute med ganske kontroversielle påstander og blir rasende krenket når offentligheten reagerer. 
Jeg synes for øvrig det er forskjell på kjendiser. Hvis man er ekstremt talentfull innenfor et felt, eks kultur eller idrett og kjendisstatusen følger av det, synes jeg de bør få mer «fred». Hvis yrket er å være kjent, som f.eks influenser, har de valgt omtale som sin inntektskilde, og må tåle at det har en kostnad. 

Anonymkode: 50fbb...265

Jeg misliker alle som oppfører seg dritt, enten de heter Marius Borg Høiby, Tommy eller Nikolai (de to siste navnene var oppdiktede).

Og folk som er i mange forhold eller har barn med mange partnere, har jeg heller ikke så godt inntrykk av.

Jeg var opptatt av å velge en bra og fornuftig mann som jeg i tillegg hadde kjempegod kjemi med, og vi har vært sammen i 20 år nå, vi har vært gjennom mye, som kanskje hadde ødelagt for et annet par, men vi har jobbet med forholdet så og si daglig. Og har det derfor veldig bra sammen fortsatt. Bestevenner og kjærester.

For det er det man gjør. Man gir ikke opp eller kaster seg etter en ny, eller «vokser fra hverandre». 

Man drikker seg ikke fra sans og samling og man tar ikke ulovlig dop eller driver med annen kriminalitet.

Det er ikke så vanskelig, man oppfører seg som folk og tar vare på sine nærmeste og jobber for å bygge opp noe sammen og ta vare på det.

Og så er man sikker på at man er i et bunnsolid forhold før man får barnz

Så lett, skulle man tro(!), men bare se på kjendisene som koser seg i elendigheten sin

Anonymkode: aa69e...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...