Gå til innhold

Er Elin Musk en stormannsgal nazist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvis du kun velger bilmerke utifra hvordan de bak selskapet (eller selskapet selv) opptrer eller har opprtett så må du nok kjøpe busskort. Finner ikke et bilmerke uten ganske mørke svin på skogen

Anonymkode: 90263...da5

Enig og nesten alle har vel batteri fra Kina. 

Anonymkode: 80988...62b

8 hours ago, Anonym bruker said:

Om du vil ha en god elbil synes jeg heller du skal vurdere Volkswagen ID3 eller ID4, avhengig av behovet ditt. Både knallgode biler (men husk piggdekk om vinteren om du skal ha ID3, for uten er den glatt). Og veldig god service! :)

Anonymkode: 15f55...a18

Siden HI ikke ønkser bil fra nazister så bør hun holde seg langt unna Volkswagen

Anonymkode: 53443...761

Annonse

Steve Bannon condemns Elon Musk as ‘racist’ and ‘truly evil’
Ex-Trump adviser denounces tech CEO’s embrace of some forms of immigration and vows to ‘take this guy down’
https://www.theguardian.com/us-news/2025/jan/12/steve-bannon-calls-elon-musk-racist

Anonymkode: afcef...a46

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Siden HI ikke ønkser bil fra nazister så bør hun holde seg langt unna Volkswagen

Om ting langt bak i historiene har noe å si nei. Men ingen av dem som driver Volkswagen eller har drevet den er siste 80 årene er nazister, så det blir litt vel søkt.

Tvert i mot har de gode verdier nå

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Da har du ikke mye peiling på bil, men det er greit, du er definitivt ikke alene, dere er mange. 

Anonymkode: e2554...7ef

Man trenger vel ikke å ha peiling på bil så lenge man er fornøyd med kjøreegenskapene. Vi har hatt både Mercedes og Audi før og jeg elsker min Tesla. Den er god å kjøre, enkel å håndtere og driftssikker. Alt jeg vil ha i en bil. 

Anonymkode: dda8d...e94

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Du hører på en kollega, men hva med å følge med på nyheter eller høre på hva Musk selv sier og uttaler seg om?

Han lefler litt med nazismen, men han heller nok mer mot fascisme. Han digger Trump, Alternativ für Deutschland (som er et parti i Tyskland som ligger langt til høyre, nesten litt mot nazisme ja), og hater transer (han har et barn som er trans som han derfor har brutt med). Hatet alt som er «woke» og vil «make America great again»

Fin og riktig oppsummering. Han er frittalende og en viktig personlighet som kan stoppe woke og andre strømninger som vi har alt for mye av i samfunnet. Han er folkets mann og er lei av at myndighetene belærer oss om sosiale spørsmål, vi vil tenke selv og mene hva vi vil. Ikke det myndighetene vil. Han er lei av inneffektive regjeringer som bruker alt for mye tid på å oppdra folk, framfor å legge til rette for at vi kan skape noe. Akkurat de samme problemene vi har i Norge.

Anonymkode: cb7e1...70d

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Vurderte å kjøpe tesla, men en kollega sa det om Elon? Stemmer det eller er det kun for å sverte han?

Anonymkode: 543e5...74d

Han er nok ikke helt nazist enda, men han har penger, som ikke kommer av egen fortjeneste, og nyter godt av det og misbruker det dessverre. Flere lang har nå innført maksgrense på støtte til politiske personer fra millionærer pga han da man ser hvor mye han gjør med USA nå dessverre. 

Muligens han er intelligent, men han har verken laget Twitter, Tesla eller Starlink, han har rett og slett kjøpt de opp og eid de. 

Anonymkode: 191a9...a1d

10 hours ago, Anonym bruker said:

Om ting langt bak i historiene har noe å si nei. Men ingen av dem som driver Volkswagen eller har drevet den er siste 80 årene er nazister, så det blir litt vel søkt.

Hvilke gode verdier da? Svindel og bedrageri?

Annonse

4 hours ago, Anonym bruker said:

Han er nok ikke helt nazist enda, men han har penger, som ikke kommer av egen fortjeneste, og nyter godt av det og misbruker det dessverre. Flere lang har nå innført maksgrense på støtte til politiske personer fra millionærer pga han da man ser hvor mye han gjør med USA nå dessverre. 

Muligens han er intelligent, men han har verken laget Twitter, Tesla eller Starlink, han har rett og slett kjøpt de opp og eid de. 

Anonymkode: 191a9...a1d

Hvilkens fortjeneste er de da om ikke hans?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvilkens fortjeneste er de da om ikke hans?

Vel, har han arbeidet og skapt alle disse verdiene med egne hender? Eller har andre arbeidet og han har tatt fortjeneste av deres arbeide, av deres lønn?

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Vel, har han arbeidet og skapt alle disse verdiene med egne hender? Eller har andre arbeidet og han har tatt fortjeneste av deres arbeide, av deres lønn?

Hva mener du egentlig? Om han har bygd opp forumen sin selv? Ja det har han

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Man trenger vel ikke å ha peiling på bil så lenge man er fornøyd med kjøreegenskapene. Vi har hatt både Mercedes og Audi før og jeg elsker min Tesla. Den er god å kjøre, enkel å håndtere og driftssikker. Alt jeg vil ha i en bil. 

Anonymkode: dda8d...e94

Den er overhodet ikke driftsikker. Det er en elendig bil, det er så mye på Tesla som er av dårlig kvalitet at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. 

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Den er overhodet ikke driftsikker. Det er en elendig bil, det er så mye på Tesla som er av dårlig kvalitet at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. 

Hva med hjulene? Hva med å begynne der? Så kan du ta rattet. Airconditioningen. Skjermen. Taket. Dørene. Panseret. Motoren.

Der! Nå har du en orden du kan begynne i. Spent!

Anonym bruker skrev (På 13.1.2025 den 6.36):

Det er mulig, men de var tatt noen valg en kan stille spørsmål ved. Politiske valg er mye av grunnen til energikrisen i Europa, legge ned kjernekraft og gjøre seg avhengig av gass fra Russland. Hjelper ikke ol det var en god tanke bak, når valget har vist seg å være fullstendig idioti. 

Hva skal du med elbil når en ikke klarer å produsere strøm nok? 

Anonymkode: 75c94...33d

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hva med hjulene? Hva med å begynne der? Så kan du ta rattet. Airconditioningen. Skjermen. Taket. Dørene. Panseret. Motoren.

Der! Nå har du en orden du kan begynne i. Spent!

Jeg kan begynne med hjulene= bakstillingen knekker

vinduer: henger seg opp i åpen posisjon, må byttes hele vindusheis.

karroseri: så å si ikke lakk på bilen, tåler dårlig steinsprut. Hele bilen er limt sammen, så man må bytte hele deler. Kan ikke reparere deler.

Svært lite ettermarked på bilen, så når alle disse feilene kommer så er det lang ventetid på verksted. 
Forsikringen vil bli mye dyrere, pga lang ventetid på deler og ingen til å bytte de. 
Det var starten . Listen er dessverre mye lengre.. Bilen raser ned i pris så bruk bil markedet er elendig 

Anonymkode: 1ad0a...570

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jeg kan begynne med hjulene= bakstillingen knekker

vinduer: henger seg opp i åpen posisjon, må byttes hele vindusheis.

karroseri: så å si ikke lakk på bilen, tåler dårlig steinsprut. Hele bilen er limt sammen, så man må bytte hele deler. Kan ikke reparere deler.

Svært lite ettermarked på bilen, så når alle disse feilene kommer så er det lang ventetid på verksted. 
Forsikringen vil bli mye dyrere, pga lang ventetid på deler og ingen til å bytte de. 
Det var starten . Listen er dessverre mye lengre.. Bilen raser ned i pris så bruk bil markedet er elendig 

Anonymkode: 1ad0a...570

Trenger ikke å ha bilen på Teslaverksted da, det er flere vanlige verksteder som erTesla sertifisert.

Anonymkode: e925e...805

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Hallo? Det er telegram til deg fra gruvesamfunnet! Klarer ikke helt å lese hva som står, men det er noe om Mao, Stalin og revolusjon...

Anonymkode: cb7e1...70d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...