Gå til innhold

Er Elin Musk en stormannsgal nazist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elon Musk er verdens mest suksessrike entreprenør og forretningsmann. Ufattelig intelligent, kreativ og handlekraftig. Det motsatte av de aller flest, og helt sikkert veldig veldig langt unna din kollega altså, som høres ut som en bitter og misunnelig gubbe med fobier mot de som lykkes i livet.

Anonymkode: cb7e1...70d

Annonse

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Vurderte å kjøpe tesla, men en kollega sa det om Elon? Stemmer det eller er det kun for å sverte han?

Anonymkode: 543e5...74d

Tesla kjøper man ikke. Det er fordi det er en billig drittbil for folk som ikke har peiling på bil. 

Anonymkode: e2554...7ef

Du hører på en kollega, men hva med å følge med på nyheter eller høre på hva Musk selv sier og uttaler seg om?

Han lefler litt med nazismen, men han heller nok mer mot fascisme. Han digger Trump, Alternativ für Deutschland (som er et parti i Tyskland som ligger langt til høyre, nesten litt mot nazisme ja), og hater transer (han har et barn som er trans som han derfor har brutt med). Hatet alt som er «woke» og vil «make America great again»

Anonymkode: 15f55...a18

Om du vil ha en god elbil synes jeg heller du skal vurdere Volkswagen ID3 eller ID4, avhengig av behovet ditt. Både knallgode biler (men husk piggdekk om vinteren om du skal ha ID3, for uten er den glatt). Og veldig god service! :)

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du hører på en kollega, men hva med å følge med på nyheter eller høre på hva Musk selv sier og uttaler seg om?

Han lefler litt med nazismen, men han heller nok mer mot fascisme. Han digger Trump, Alternativ für Deutschland (som er et parti i Tyskland som ligger langt til høyre, nesten litt mot nazisme ja), og hater transer (han har et barn som er trans som han derfor har brutt med). Hatet alt som er «woke» og vil «make America great again»

Mener du woke er noe positivt?

Anonymkode: d7794...9ff

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Mener du woke er noe positivt?

Anonymkode: d7794...9ff

Jeg oppsummerte hva han mente. Jeg mener til og med at det er litt mye pushing på en del unge tenåringer på å bytte kjønn, og at det kan være litt strengt.

«Woke» kan være bra og mindre bra, avhengig av hvem og hva det diskuteres. Den type rasisme som Fredrik Solvang og andre nordmenn med asiatisk utseende har vært utsatt for synes jeg er uakseptabelt, og jeg er også for homofiles rettigheter, og en del annet. Så i manges øyne er jeg sikkert litt woke. Men jeg synes det blir tøysete når man skal spørre folk hvilket pronomen de foretrekker osv., all den tid de aller aller fleste av oss er fornøyd den vi er. 

Så sunn fornuft er jeg for, og folkeskikk. Og jeg synes Musk og hans likesinnede er gale og farlige 

Annonse

Han har et misunnelsesverdig pågangsmot, han er intelligent og har gjort mange smarte valg i forretningsverden og derfor blitt vannvittig rik og inflytelsesfull.

Men han har seriøst blitt litt for full av seg selv, blitt en skikkelig nedlatende bezzerwizzer.

Hvorfor tesla er så populær i Norge skjønner jeg ikke, det er "plastic fantastic" som overhodet ikke er laget for vårt klima. Det er en grunn til at bilmekanikere overhodet ikke vil ha dem...

Jeg  ville valgt en annen elbil. 

Anonymkode: f0cfd...4b2

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Det er jo ingenting av det du kommer med som ikke stemmer med det hi sin kollega sier da.

Anonymkode: e925e...805

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vet du hva nazismen egentlig er?

Anonymkode: 90263...da5

Han er nazis. Å nei man kjøper ikke tesla, nå må naive nordmenn slutte å føle flokken og tenke selv. De utnytter ansatte følger ikke arbeids loven. Å han støtter Trump det sier mye om intelligens hans

Anonymkode: 1ad0a...570

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jo ingenting av det du kommer med som ikke stemmer med det hi sin kollega sier da.

Anonymkode: e925e...805

Poenget mitt var at dette kan hun lese seg til ved å følge med på nyheter. Ikke ved å høre med en kollega

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Poenget mitt var at dette kan hun lese seg til ved å følge med på nyheter. Ikke ved å høre med en kollega

Jeg har lest det selv også, men ønsket tanker fra dere. Selv stoler jeg ikke helt på hva mediene skriver bestandig. 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg har lest det selv også, men ønsket tanker fra dere. Selv stoler jeg ikke helt på hva mediene skriver bestandig. 

Men har det noe betydning for ditt valg av bil?

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er litt med hvordan man velger å bruke penger. Kjøper man søpla hans så støtter du han

Anonymkode: 1ad0a...570

Er ingen bilmerker man kan kjøpe uten at du støtter noe som er bygd på dritt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...