Gå til innhold

Hvor selger de små silkesjal til å knyte i halsen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjal i sateng eller polyester blir veldig klamt og ekkelt å ha rundt halsen. Ville gått for naturmaterialer puster feks silke, lin eller bomull. Det koster ikke så mye mer å kjøpe kvalitet egentlig, dårlig kvalitet blir fort nuppete (spessielt sateng)  og da ser det ikke pent ut. 

Anonymkode: 2d5be...b85

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Sjal i sateng eller polyester blir veldig klamt og ekkelt å ha rundt halsen. Ville gått for naturmaterialer puster feks silke, lin eller bomull. Det koster ikke så mye mer å kjøpe kvalitet egentlig, dårlig kvalitet blir fort nuppete (spessielt sateng)  og da ser det ikke pent ut. 

Anonymkode: 2d5be...b85

Tusen takk for tips.

Anonymkode: ba40a...5ab

Bare for å kommentere noe over her, sateng er en vevemåte, ikke en type tekstil. Et silkeskjerf er ofte satengvevet. Det kan være satengvevet silke, bomull eller hva som helst nesten. Jeg ville anbefalt deg å kjøpe et naturmateriale som silke. Det er mest behagelig og vil holde seg pent lenger.

Anonymkode: a0f15...230

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Bare for å kommentere noe over her, sateng er en vevemåte, ikke en type tekstil. Et silkeskjerf er ofte satengvevet. Det kan være satengvevet silke, bomull eller hva som helst nesten. Jeg ville anbefalt deg å kjøpe et naturmateriale som silke. Det er mest behagelig og vil holde seg pent lenger.

Anonymkode: a0f15...230

Bra presisering 🙂 Poenget var at satengvev gir den blanke, silkete looken uten nødvendigvis å være silke. Dermed vil hun få opp også mye rimeligere varianter enn silke. Så er jeg enig i at naturmaterialer er deiligere å ha på seg enn kunststoffer. Men her er det jo en pris/utseende/følelse-vurdering HI må gjøre. 

Anonymkode: 4cd3e...3b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...