Gå til innhold

Vita og Wanda fikk tilsnakk for å bruke blits på restaurant Grotto i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/rampelys/i/5EwXeO/vita-og-wanda-fikk-tilsnakk-etter-aa-ha-brukt-blits-paa-restaurant-grotto

Herregud så flau oppførsel av de. De oppfører seg som divaer og drama queens, og kommer med personhets av ansatte, og dette er altså voksne damer. De er jo fullstendig blottet for folkeskikk og forståelse for at de ikke er de eneste på restauranten.

"Blomstrøm reagerer sterkt på måten den ansatte som ga beskjeden blir omtalt av influenserne. I en av Snapchat-innleggene skriver Vita at hun tror han har mindreverdighetskomplekser og at han er en «looser»."

Anonymkode: 4c325...c07

Skrevet

Det er fullstendig mørkt i topplokket hos de to. Alltid vært.

Anonymkode: 28f69...7ee

Skrevet

Det JEG lurer på er hva de smører huden inn med siden den ser «svett» ut all the time.

Skrevet

Hva er grei med folk som kun er kjent for å være kjent. HVORFOR!?!?

Anonymkode: bde9f...522

Skrevet

Det jeg lurer på er hvem er disse menneskene som har gitt dem oppmerksomhet i sosiale medier sånn at de ble «influensaer» 😅

jeg bevisst nekter å bruke ordet influencer, for det er en syk verden hvis overfladiske og innholdsløse individer skal kunne «påvirke» samfunnet 

Anonymkode: 72c52...602

Skrevet

Det var vel ikke en blits heller, men en lyslampe som ser ut som en mobil, altså ikke et glimt men noe som skulle lyssette det de skulle ta bilde av. Helt greit om de hadde avtalt med restauranten og spurt om det var greit først. 

Anonymkode: a7977...723

Skrevet

Det utrolige her er at dette er en nyhetssak.

Disse menneskene er fullkomment uinteressante.

Anonymkode: e6786...fe8

Skrevet

Verden har blitt gal hvis resturanter må sette opp skilt på bordene at det ikke er tillatt å bruke ekstern blitzlampe som forstyrrer andre gjester. Jeg er nok så enkel i hodet at jeg tror vanlig folkeskikk og ett lite snev av sosial kompetanse fra besøkende gjør at ingen bruker slike hjelpemiddler uansett på ett slikt sted.

Anonymkode: c4768...f84

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er fullstendig mørkt i topplokket hos de to. Alltid vært.

De som følger dem har enda mindre i topplokket. 

Anonymkode: f96ef...30e

Skrevet

Hvem er dette? Er det drag queens? De skinner jo som om de er oljet opp? Hvordan kan noen som jeg ikke har hørt om engang mene at de er så viktige at de har rett til å ta seg til rette og forstyrre alle andre rundt seg? Tenker de overhodet på andre??? Jeg hadde blitt passe forbanna om disse skrømtene satt til slik på en intim restaurant når man etter lang ventetid endelig får besøkt stedet. De ødelegger jo opplevelsen for andre, men de bryr seg ikke? Og melker det for å få klikk? Sykt.

Anonymkode: 0315b...8c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Det utrolige her er at dette er en nyhetssak.

Disse menneskene er fullkomment uinteressante.

Anonymkode: e6786...fe8

Men de er jo interessante nok til at det blant annet startes en tråd her om dem så du jo til og med kommentrer i

Anonymkode: f97b2...86d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men de er jo interessante nok til at det blant annet startes en tråd her om dem så du jo til og med kommentrer i

Og så? Man leser en sak, linker til den i en tråd på dib. Det betyr ikke at de er så veldig interessante ute i den virkelige verden.  Hadde de vært det, ville dib hatt mer enn én tråd om de. 

Anonymkode: 700db...26c

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Og så? Man leser en sak, linker til den i en tråd på dib. Det betyr ikke at de er så veldig interessante ute i den virkelige verden.  Hadde de vært det, ville dib hatt mer enn én tråd om de. 

Anonymkode: 700db...26c

De har mange tråder på ulike forumer og denne saken som er omtalt her har fått utrolig mange kommentarer på nettaviser av typen som skrives her "Hvorfor skrives de om?" Skjønner dere ikke at dette er grunnen til at media skriver om dem på grunn av at det fører til mye klikk og blest? Hvis dere ikke ønsker at de eller andre influensere skal være i media så slutt å gi de oppmerksomhet

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

De har mange tråder på ulike forumer og denne saken som er omtalt her har fått utrolig mange kommentarer på nettaviser av typen som skrives her "Hvorfor skrives de om?" Skjønner dere ikke at dette er grunnen til at media skriver om dem på grunn av at det fører til mye klikk og blest? Hvis dere ikke ønsker at de eller andre influensere skal være i media så slutt å gi de oppmerksomhet

I denne saken er det bra at de fikk masse oppmerksomhet, for det ser ut som om majoriteten av folk støtter Grotto.

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

I denne saken er det bra at de fikk masse oppmerksomhet, for det ser ut som om majoriteten av folk støtter Grotto.

Hi

Jeg er ikke uenig i det. Svaret mitt var til de som skrev "hvorfor er dette en sak?, hvorfor får de oppmerksomhet?"

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

De som følger dem har enda mindre i topplokket. 

Jeg følger de ikke hvis det var ment til meg, men de dukker opp i tv-programmer jeg liker, eks kompani Lauritsen

Skrevet

En profesjonell aktør ville avklart med restauranten hva som var akseptert i forkant. Ser de hyler om at det ikke stod skilt at det ikke var lov. Det er de som er gjester og har ansvar for å avklare dette i forkant, i og med det er «jobben deres» som de argumenterer med. 

Tøvete å svare at de selv har satt strek når det er de som går til slept angrep og legger dette ut på SoMe. Vurderer å booke bord på Grotta ved neste oslobesøk for å markere hva jeg mener om den saken. Der falt de mange hakk i min verden, utrolig uprofesjonelt. 

Anonymkode: 74370...b82

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

En profesjonell aktør ville avklart med restauranten hva som var akseptert i forkant. Ser de hyler om at det ikke stod skilt at det ikke var lov. Det er de som er gjester og har ansvar for å avklare dette i forkant, i og med det er «jobben deres» som de argumenterer med. 

Tøvete å svare at de selv har satt strek når det er de som går til slept angrep og legger dette ut på SoMe. Vurderer å booke bord på Grotta ved neste oslobesøk for å markere hva jeg mener om den saken. Der falt de mange hakk i min verden, utrolig uprofesjonelt. 

Blæh, autokorrektur. Grotto! 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er bra å se at Grotto tar skikkelig til motmæle.   Det er jo ikke første gang Vita og Wanda er uprofesjonelle, de er ikke fremmed for å mobbe og henge ut folk når de får kritikk, de bruker plattformen sin til det for alt det er verdt.

Hi

Skrevet
TinaK 1990 skrev (17 timer siden):

Det JEG lurer på er hva de smører huden inn med siden den ser «svett» ut all the time.

😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg følger de ikke hvis det var ment til meg, men de dukker opp i tv-programmer jeg liker, eks kompani Lauritsen

Ja, dessverre... Alle de idiotiske inlfluensaene ødelegger mange bra program. Som for eksempel Farmen som går nå. Trenger ikke nevne hvem jeg mener da det bør være opplagt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er bra å se at Grotto tar skikkelig til motmæle.   Det er jo ikke første gang Vita og Wanda er uprofesjonelle, de er ikke fremmed for å mobbe og henge ut folk når de får kritikk, de bruker plattformen sin til det for alt det er verdt.

Hi

Kalle ansatte «looser». Altså, da kan du ikke påstå du har satt strek over noe som helst før du legger deg flat for den oppførselen, for akkurat det ER forkastelig oppførsel. 

Skrevet

De får heldigvis mye pes på nett, både fra andre influensere og folk flest. Pinlig høy på seg selv oppførsel. 

Anonymkode: 49a8e...ffb

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Kalle ansatte «looser». Altså, da kan du ikke påstå du har satt strek over noe som helst før du legger deg flat for den oppførselen, for akkurat det ER forkastelig oppførsel. 

Og nå drar de rasismekortet....igjen

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Og nå drar de rasismekortet....igjen

Hi

Seriøst??? Visste de var dumme, og dette beviser min påstand...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...