Anonym bruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Datteren min har en legetime på mandag, som jeg bestilte før jul, hvor formålet primært er å ta noen blodprøver, sjekke BT ol., men det er ikke noe som haster veldig sånn sett så lenge det blir gjort i løpet av vinteren. Hun må ta en slik test i året, og det er litt under 1 år siden sist. Jeg må selv til legen, og det haster en god del, men jeg fikk ikke time før om tre uker. Kan jeg bare bytte om på dem? Jeg får ikke gjort det i Helsenorge, men kan jeg bare møte opp på hennes time, forklare situasjonen, og så tar hun min time i starten av februar i stedet? Anonymkode: 553d8...85f
Anonym bruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Datteren min har en legetime på mandag, som jeg bestilte før jul, hvor formålet primært er å ta noen blodprøver, sjekke BT ol., men det er ikke noe som haster veldig sånn sett så lenge det blir gjort i løpet av vinteren. Hun må ta en slik test i året, og det er litt under 1 år siden sist. Jeg må selv til legen, og det haster en god del, men jeg fikk ikke time før om tre uker. Kan jeg bare bytte om på dem? Jeg får ikke gjort det i Helsenorge, men kan jeg bare møte opp på hennes time, forklare situasjonen, og så tar hun min time i starten av februar i stedet? Anonymkode: 553d8...85f Vil tro hun har fått time utfra hva hun skal, og hvis det bare er prøver er nok den timen ganske kort. Hvis det haster for deg så får du nok time på mandag du også Anonymkode: e6740...2f8
Anonym bruker Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar Jeg ville ha ringt legekontoret når de åpner og spurt først Anonymkode: d3b37...ff1
Anonym bruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Ring legekontoret i morgen og spør. Anonymkode: 6a7c7...342
Anonym bruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg ville ha ringt legekontoret når de åpner og spurt først Anonymkode: d3b37...ff1 Det er første time for dagen. Altså de åpner klokken 8, og timen er klokken 8.10. HI Anonymkode: 553d8...85f
Anonym bruker Skrevet 11. januar #6 Skrevet 11. januar Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Vil tro hun har fått time utfra hva hun skal, og hvis det bare er prøver er nok den timen ganske kort. Hvis det haster for deg så får du nok time på mandag du også Anonymkode: e6740...2f8 Det er 20 minutter pr time uansett hva man skal, altså fast. Man bestiller på nett og kan da velge mellom x.10, x.30 og x.50, så jeg tror ikke det har så mye å si. HI Anonymkode: 553d8...85f
TinaK 1990 Skrevet 11. januar #7 Skrevet 11. januar Jeg er litt usikker. Vet at min lege åpner journalen før pasienten kommer inn og forbereder seg litt. Litt kjedelig for legen når det gjelder annen pasient. Men hvis det haster som du sier, da bestiller du hastetime
Anonym bruker Skrevet 11. januar #8 Skrevet 11. januar TinaK 1990 skrev (4 minutter siden): Jeg er litt usikker. Vet at min lege åpner journalen før pasienten kommer inn og forbereder seg litt. Litt kjedelig for legen når det gjelder annen pasient. Men hvis det haster som du sier, da bestiller du hastetime Ja, det er et godt poeng. Jeg får høre om de har hastetimer, for tre uker er litt lenge å vente. HI Anonymkode: 553d8...85f
TinaK 1990 Skrevet 11. januar #9 Skrevet 11. januar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja, det er et godt poeng. Jeg får høre om de har hastetimer, for tre uker er litt lenge å vente. HI Anonymkode: 553d8...85f Alle fastleger har nok hastetimer. Det må de vel ha. Hjelper ikke hvis du har skyhøy feber på fjerde dagen hvis timen er 3 uker senere. Men det er opp til legekontoret å avgjøre om din sak haster eller ikke🤪
Anonym bruker Skrevet 11. januar #10 Skrevet 11. januar Send melding på pasientsky at du bytter time med din datter og be de sette henne opp på din time. Så bare møter du opp Anonymkode: 87584...091
Anonym bruker Skrevet 11. januar #11 Skrevet 11. januar haster det så mye så bør du jo dra på legevakten eller så kan du ringe legekontoret og si hva det gjeler og hvis dem mener det haster kan du få en annen lege som jobber der Anonymkode: b8841...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå