Gå til innhold

Restaurant i Gdansk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvordan mat liker dere? Type opplevelser liker dere?

Anonymkode: 1622b...ff9

Tror vi er åpne for det meste, men ingen av oss har behov for 17 retter og smaksmeny (de Michelibplassene er nok ikke for oss). God mat, god stemning 😊

Anonymkode: df3c9...d47

Jeg var i Gdansk 2 ganger i fjor og de to restaurantene jeg vet at jeg skal besøke igjen er:

Woosabi - asiatisk  (ligger ikke langt fra porten inn til gamlebyen på den siden hvor kanalen er.)

Horá - Spansk  (ligger på helt andre siden av gamlebyen, rett over veien fra busstoppet hvor man kan ta buss til flyplassen.)

Begge to er "vanlige" restauranter men veldig god mat og ikke sånn "pizza og burgersted"😅

Anonymkode: c9283...15b

Annonse

Da har dere noe å glede dere til, Gdansk har mye bra å tilby, men bestill bord i god tid til middag. De gode stedene er fullbooket. Maten er noe helt annet enn for noen år siden, ulempen er mye folk og en del dyrere enn før. 

Anbefaler spekemat og ost ved Ostro, da gjerne litt utenom spisetider, da er det fullt. Veldig hyggelig å bare sitte der midt på dagen mens vi konsumerte deilig mat og vin. Fika var en veldig hyggelig plass å spise frokost. Fluffy omelett og veldig gode kaker. Spiser vanligvis ikke kaker til frokost, men da gjorde jeg det 😃 Veldig god kaffe og te, men liten plass, ikke for store grupper. 

Billys synes jeg var oppskrytt, ellers er nok Tripadvisor ganske greit verktøy å benytte. 

Anonymkode: 80367...d93

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg var i Gdansk 2 ganger i fjor og de to restaurantene jeg vet at jeg skal besøke igjen er:

Woosabi - asiatisk  (ligger ikke langt fra porten inn til gamlebyen på den siden hvor kanalen er.)

Horá - Spansk  (ligger på helt andre siden av gamlebyen, rett over veien fra busstoppet hvor man kan ta buss til flyplassen.)

Begge to er "vanlige" restauranter men veldig god mat og ikke sånn "pizza og burgersted"😅

Anonymkode: c9283...15b

Helt enig i Woosabi. Den salaten inntil buns, tror det er beste salaten jeg har smakt. Så enkel, crispy og allikevel perfekt smak 😋

Anonymkode: 80367...d93

7 minutes ago, Anonym bruker said:

Tusen takk for forslag! Jeg tar gjerne i mot flere! Vi har tre kvelder som bør ha en reservasjon for middag 😊

Anonymkode: df3c9...d47

Hadde ikke reservert alle kveldene, er jo litt gøy å gå forbi noen som man får lyst til å sjekke ut også i løpet av turen😊

Anonymkode: 189e3...4be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...