Gå til innhold

Hvordan får jeg aluminiumvasken på kjøkkenet blank igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jif skurekrem med sitron fungerer veldig godt.

Har også Pink Stuff her, helt greit det, men ikke bedre enn Jif.

Anonymkode: 050ad...0cd

Har du den flaska med pink stuff som ligner på jof, eller den runde lille boksen som ligner mer på en perling krukke? Det er den siste som funker.

Anonymkode: 10a8f...f4b

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har du den flaska med pink stuff som ligner på jof, eller den runde lille boksen som ligner mer på en perling krukke? Det er den siste som funker.

Den runde boksen med sånn krem i. Den er helt ok, har brukt den både på kjøkkenet, i kommen og på stekeplata, i dusjen osv. Har ikke noe negativt å si om den, men den er ikke bedre enn skurekremen til Jif, du får like godt resultat med den.

Annonse

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Den runde boksen med sånn krem i. Den er helt ok, har brukt den både på kjøkkenet, i kommen og på stekeplata, i dusjen osv. Har ikke noe negativt å si om den, men den er ikke bedre enn skurekremen til Jif, du får like godt resultat med den.

Ikke her, Pink stuff er i en annen liga der. 

Som "gammel husmor" skrubber jeg vasken med Jif skurekrem etter middagsoppvasken minst et par - tre gang i uka. Da holder den seg blank. Dette inngår da i vanlig rengjøring?

Har vi "gamlinger" i 50 åra gjort en for dårlig jobb i opplæringen i husarbeid til neste generasjon? Syns så ofte jeg leser innlegg med spørsmål om helt åpenbare småting som alle hushold burde ha kunnskap om.

Anonymkode: 9d707...f2b

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Som "gammel husmor" skrubber jeg vasken med Jif skurekrem etter middagsoppvasken minst et par - tre gang i uka. Da holder den seg blank. Dette inngår da i vanlig rengjøring?

Har vi "gamlinger" i 50 åra gjort en for dårlig jobb i opplæringen i husarbeid til neste generasjon? Syns så ofte jeg leser innlegg med spørsmål om helt åpenbare småting som alle hushold burde ha kunnskap om.

Anonymkode: 9d707...f2b

Slapp av, opplæringen har jeg og skrubber med det samme. Men så blank som jeg mener blir den ikke av Jif. Kanskje din blir, ikke her

Anonymkode: 955bf...323

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...