Gå til innhold

Kjedelig spørsmål sikkert, men trenger ny kaffekanne. Hva er din favoritt?

Anbefalte innlegg

Jeg synes Rosendahl sin er pen å se på, men den renner veldig etter helling av kaffe. 
Eva Solo sin har jeg hatt, den var god, men ikke så pen 😅 

Synes det er kjekt at den ser litt pen ut når man har den fremme ved besøk 😊

Anonymkode: 50e6b...89a

Fortsetter under...

Elizabeth skrev (31 minutter siden):

Jeg er så gammeldags at jeg har tigerkanne. God gammeldags tv-kanne. De skal ikke se fine ut, de skal holde på varmen. 

tigerkanne?

Anonymkode: 2d86f...b26

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

tigerkanne?

Anonymkode: 2d86f...b26

Stemmer, det er en termokanne som selges på Jernia for 2 - 300 kr. Holder på varmen hele dagen pluss litt til. 

Elizabeth skrev (33 minutter siden):

Stemmer, det er en termokanne som selges på Jernia for 2 - 300 kr. Holder på varmen hele dagen pluss litt til. 

De funker akkurat til formålet, brukes på de fleste arbeidsplasser jeg har vært, og der drikkes det mye kaffe 🤩 

Den og moccamaster er uslåelig. 

Anonymkode: edeb3...f05

Elizabeth skrev (38 minutter siden):

Den var jo helt greit pen i sort matt. Penere enn den glorete i krom til 1400 noen linket til hvertfall. 

Jeg trenger også en som primært holder varmt. Funker den å ta med på tur? Til varmt vann til kakao og nudler? Termoser blir så små. Og må sa ha med mange.

Anonymkode: e16e9...576

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Den var jo helt greit pen i sort matt. Penere enn den glorete i krom til 1400 noen linket til hvertfall. 

Jeg trenger også en som primært holder varmt. Funker den å ta med på tur? Til varmt vann til kakao og nudler? Termoser blir så små. Og må sa ha med mange.

Anonymkode: e16e9...576

Det funker, men da tror jeg faktisk termos fra Thermos er bedre. Den rommer også én liter. Den tåler en trøkk. Men skal du ha en rolig tur skogen funker tiger utmerket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...