Gå til innhold

Ungdommen har lyst på moon boots

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har hatt mine i 4 år nå, og de har null slitasje. Kjøper du de i nylon er de vanntette og veldig varme. 

Men de er ikke egnet til å gå lange turer med, synes jeg. 

Anonymkode: c03b2...af7

Hvordan ser man forskjellen på de som er vanntette og ikke?

Anonymkode: bbaee...262

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hvordan ser man forskjellen på de som er vanntette og ikke?

De som er laget i nylon er vanntette. De med pels på og slikt er jeg usikker på. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt mine i 4 år nå, og de har null slitasje. Kjøper du de i nylon er de vanntette og veldig varme. 

Men de er ikke egnet til å gå lange turer med, synes jeg. 

De er dritstygge, men hvem bryt seg om det når de er gode. Jeg har selv sorello, de er heller ikke akkurat fine, men gode, det er de. 

Anonymkode: 87cbb...721

Annonse

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

De er dritstygge, men hvem bryt seg om det når de er gode. Jeg har selv sorello, de er heller ikke akkurat fine, men gode, det er de. 

Anonymkode: 87cbb...721

Ja, de er stygge, men synes de er litt kule også. Men det viktige er at de gjør nytten. Fryser aldri med dem på. Men bruker dem ikke på jobb akkurat. 

De er kule, varme, og fryktelig upraktiske. Skjønner ikke hvordan folk kan kjøre bil med de. Når det er sagt hadde jeg aldri brukt så mye penger på stygge sko til noen. For de er jo grusomt stygge 🤣🤣

Anonymkode: afbd7...4f5

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Noen som vet hvordan de er i størrelsen? Har hørt at de er store i størrelsen, men på nettsiden står det at man skal gå opp. Hva bør en med jente med smal fot i str 39 kjøpe?

Jeg har de i normal størrelse, litt små kanskje men er så varme så holder med tynne sokker

Annonse

Jeg hadde kjøpt, og betalt, hva det skulle være om det fikk ungdommen til å gå med varme sko. Utseende er det ikke jeg som skal like og jeg har ingen intensjon om at tenåringen skal ha samme smak og stil som meg. 

Anonymkode: 25784...619

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...