Gå til innhold

Min datter har hatt only fans konto!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor snakker man om løse kvinner, men aldri om løse menn?

Anonymkode: 81e30...5c2

jo det gjør de unge i dag. De vet godt hvem som har ligget med hvem og hvor mange. Slike menn er heller ikke så stort kjæreste-emne hos alle jenter. 

Fortsetter under...

Sommerkroppen 2029 skrev (Akkurat nå):

jo det gjør de unge i dag. De vet godt hvem som har ligget med hvem og hvor mange. Slike menn er heller ikke så stort kjæreste-emne hos alle jenter. 

Å være en "playa" gir kredd, men å være en "ho" blir sett ned på. Dette forteller mine barn 

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Hvorfor snakker man om løse kvinner, men aldri om løse menn?

Man snakker mer om løse kvinner enn om løse menn fordi løse kvinner er langt sjeldnere enn løse menn. 

Anonymkode: 9cccd...586

Sommerkroppen 2029 skrev (58 minutter siden):

Ja man trenger jo ikke være rakettforsker for å skjønne at løse kvinner er populære blant enkelte menn. Slik du formulerer deg, så virker du å mene at kvinner er sjalu på andre løse damer? Hvorfor det? 

Min datter og jeg har et såpass åpent og nært forhold at vi kan prate om det meste. At det sjokkerer deg, er litt rart. 

Sikkert rart for noen, for andre ikke. For meg er det rart å se for seg hvordan en samtale mellom mor og datter leder til at datter forteller om ei venninne som ble slikket på dansegulvet. Jeg er ikke vant med så detaljerte opplysninger fra ungenes vennekrets. 

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert rart for noen, for andre ikke. For meg er det rart å se for seg hvordan en samtale mellom mor og datter leder til at datter forteller om ei venninne som ble slikket på dansegulvet. Jeg er ikke vant med så detaljerte opplysninger fra ungenes vennekrets. 

Og som sagt, for meg er det mer sjokkerende at datteren forteller, enn at det skjedde. Sikkert fordi jeg tror det skjer mye oftere enn at døtre forteller slikt 😊

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Ser den, som sagt så kommer det vel an på forholdet man har til barna sine. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Og som sagt, for meg er det mer sjokkerende at datteren forteller, enn at det skjedde. Sikkert fordi jeg tror det skjer mye oftere enn at døtre forteller slikt 😊

Er helt enig med dere i at dette er det mest sjokkerende i denne tråden og ikke at noen er på OF eller ikke

Sommerkroppen 2029 skrev (31 minutter siden):

Ser den, som sagt så kommer det vel an på forholdet man har til barna sine. 

Slike opplysninger synes jeg er rart og dele med andre uansett forhold og relasjoner man har

Sommerkroppen 2029 skrev (10 minutter siden):

Ja da er vi forskjellige der 🙂 

Ja, det er alle som kommuniserer like godt med barna sine slik som du og jeg. 

Men når alt dette er sagt, så skriver Hi at hun har HATT onlyfans-konto, ikke har, så på en måte er det bra at muligens datteren til Hi har tatt til fornuften, og slettet siden eller kontoen sin, så det er i det minste litt positivt. 

Anonymkode: b330a...fae

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...