Gå til innhold

Er det noe du gjør som irriterer mannen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går ikke ut med søpla 🙈. Jeg presser nedi og presser nedi, helt til han tar den ut.

Vet også at han kan bli litt lei av at jeg aldri bare kan nikke og lytte når noen skal klage til meg over noe eller noen, jeg har det med å alltid skulle slette over, si det sikkert ikke var meningen, han var nok bare ubetenksom osv osv.

Anonymkode: 5bd9f...bb9

Sikkert masse men ingenting han klager over til meg faktisk. Jo kanskje det at hvis jeg ser et scenario i en film om et par eller noe så spør jeg alltid han om han ville ha valgt meg/gjort ditt eller datt slik som i filmen. Han er like oppgitt hver gang. 

Å, kjære, det er nok mye. Det er ikke så mye han sier da, men at jeg kan gå forbi ting som ligger i trappen i flere dager gir han neller. Om jeg ikke rydder ut av kofferten med det samme vi kommer hjem så blir han helt stresset, men klarer å holde seg fordi han da får beskjed om å rydde den selv om den plager han (dette er min koffert, hans er tom nærmest før jeg har fått av meg skoa).

Og så blir han irritert når jeg ikke støtter han når han kjefter/klager på barna. Det har han for lett for å gjøre, og det ender ofte med at jeg forsvarer barna heller enn å være enig med han. Det kunne vært unngått om han hadde snakket med meg først, men det går visst ikke an. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er det sikkert, men han sier det aldri. Verdens mest tålmodige mann. Jeg har mye å lære av han..

Anonymkode: 77c0b...a5e

Er det nødvendigvis positivt å ikke si noe? Min ex var sånn. Han skulle aldri si hva som irriterte ham eller ting jeg gjorde som ikke gan likte. Det gjorde meg sykt stresset for jrg visste jo aldri om og når han var irritert på meg. Eller hva jeg kunne endre på for at han skulle slippe å irritere seg. Så dårlig kommunikasjon gidder jeg ikke i et forhold. Og det må være takhøyde for å si fra, og vilje til å endre seg. 

Anonymkode: e2ecd...419

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg går ikke ut med søpla 🙈. Jeg presser nedi og presser nedi, helt til han tar den ut.

Vet også at han kan bli litt lei av at jeg aldri bare kan nikke og lytte når noen skal klage til meg over noe eller noen, jeg har det med å alltid skulle slette over, si det sikkert ikke var meningen, han var nok bare ubetenksom osv osv.

Anonymkode: 5bd9f...bb9

Hahaha signerer spøla her og!! 

Lenkegjengen er og skikkelig dårlig på å skru korker godt igjen😂

Anonymkode: 3574e...59c

Annonse

Måten jeg setter inn i oppvaskmaskinen på. Jeg bare setter det der det er plass. Han kommer og rydder slik at glass står sammen, kopper, kniver ligger ved siden av hverandre osv. Han har ocd på oppvaskmaskin-orden 😅

Anonymkode: 36fce...08b

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg lukker ikke skapdører. Jeg har smittet det ene barnet med samme skavank, mens far og det andre barnet går og lukker etter oss.

Anonymkode: e8001...571

Synest du ikkje rommet ser utrolig rotete ut med opne skapdører?eg hater det ivertfall

pele skrev (9 timer siden):

Synest du ikkje rommet ser utrolig rotete ut med opne skapdører?eg hater det ivertfall

Vel, nei. Det trigger ingen følelser hos meg. Jeg bryr meg heller ikke om symmetri eller om ting står litt skjevt.

Jeg ordner det om jeg rydder likevel, men det er ingenting som driver meg til å fikse slike ting før jeg kan slappe av. 

Anonymkode: e8001...571

Han synes nok at jeg roter litt, han irriterer seg når jeg ikke vil det samme som han på samme tidspunkt som han (enten det er tur, spille spill dra i slalombakken osv) jeg tror han syns jeg er litt lat (vi har 4 barn som alle har fritidsaktiviteter og han jobber mye borte og jeg jobber 100% så jeg er IKKE lat) og han blir irritert hvis jeg små-erter han (det ble han aldri før) så det har jeg sluttet med. Men jeg syns det er litt kjedelig nå, ingen lekenhet igjen, og mye surhet og mutthet fra han. Håper det bare er midtlivskrise og at det går over. 

Anonymkode: 77b49...abf

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Han synes nok at jeg roter litt, han irriterer seg når jeg ikke vil det samme som han på samme tidspunkt som han (enten det er tur, spille spill dra i slalombakken osv) jeg tror han syns jeg er litt lat (vi har 4 barn som alle har fritidsaktiviteter og han jobber mye borte og jeg jobber 100% så jeg er IKKE lat) og han blir irritert hvis jeg små-erter han (det ble han aldri før) så det har jeg sluttet med. Men jeg syns det er litt kjedelig nå, ingen lekenhet igjen, og mye surhet og mutthet fra han. Håper det bare er midtlivskrise og at det går over. 

Anonymkode: 77b49...abf

Hvis han er i 40-årene, kan det være testosteron som synker, de blir gjerne litt rare i den perioden 😅 

Min er mer utålmodig med alderen, men siden mitt testosteron er på vei opp i motsetning, så setter jeg han på plass ganske kjapt hvis det blir for mye mas. 

Anonymkode: 5b735...45b

Ja, absolutt 🤭

Jeg liker (og foretrekker) å gjøre ting kjapt. Tenker ikke noe særlig før jeg gjør det, og ender ofte opp med flere prosjekter samtidig som jeg ikke klarer å ta pause fra før de er ferdige. Min mann er stikk motsatt- han tenker og vurderer før han gjør noe. Han kan gjerne ta pauser for å så fortsette senere. Helt uaktuelt i min verden 😅

Dette er mitt sterkeste ADHD symptom. Selv med høyeste dose skinner det helt klart gjennom likevel 😌

Vet han også syns jeg er glemsk/rotete.  Dvs jeg er ryddig og må ha det ryddig hjemme for å fungere, men jeg forlegger ting fordi jeg kom på/så noe annet. 

Anonymkode: fae3f...51f

Jeg setter kjeler og ildfaste former til "bløt" i vasken. Klart det må til etter havregrøten eller lasagnen, men mannen mener man kan vaske den opp med en gang - og ikke la det stå der i timevis 😅

Så tar jeg vare på mat som er gått ut på dato. Han vil hive det med en gang, mens jeg ser det an. Jeg er sikkert like irritert over at han kaster, som han er av at jeg tar vare på.  

Anonymkode: 6e78b...26c

At eg vasker over kjøkkenet selv om han har gjort det. Han synst det er fint etter han, det synest ikkje eg. Og ellers synest han at eg har for høg standard. (Eg trurnat eg  er midt på treet) men han grenser mot dårlig boevne.

Anonymkode: b6511...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...