GÃ¥ til innhold

Hvordan pakke ned plastikk tre 🙈

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Er det meningen at det skal kunne pakkes ned i samme eske som det ble kjøpt i? Altså skal det bli like smalt og lite som det 🙈

Anonymkode: 32a75...a1f

Jepp.

Anonymkode: 65592...389

Mitt tre er i tre deler. Jeg foldet greinene så stramt sammen som jeg greide, så surret jeg tau rundt slik at det holdt. Så tapet jeg eska godt sammen med pakketape. Syns eska er mer praktisk enn disse bag'ene. 

Anonymkode: 44a39...32b

Ja, klemmer det sammen og får det ned i eska igjen. Jeg bruker også pakketape rundt esken da, for å tvinge den sammen. Jeg synes det er lettere å oppbevare og det tar mindre plass.

Men søsteren min har kjøpt en sånn bag å ha den i, hun har litt større åpning og bedre trapp opp til loftoppbevaring enn min lille loftluke med stige, så hun får det opp der.

https://www.clasohlson.com/no/Juletrebag-XL/p/44-1124-1?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-pmax-clas-ohlson-feed&utm_id=21899911595&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI64i5r_LjigMVKRaiAx0wSRQtEAQYASABEgIJS_D_BwE

Anonymkode: c191c...415

Klarte å kaste eskenog baggen jeg kjøpte var noe dritt. Så jeg lar være å ta det fra hverandre, trer bare en søppelsekk nedfra og opp, lager et lite hull som stemmen stikker ut fra. På toppen trekker jeg på nok en søppelsekk fra den andre veien. Har aldri vært lettere å bære det inn og ut.

Anonymkode: 1748d...819

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...