Gå til innhold

Folk som sletter chat i snapchat før jeg får lest

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her ⬆️

Anonymkode: d3306...e7a

Hi skriver ikke at hun er gift.  Jeg kan si mannen om samboeren, men vi er ikke gift. Disse er uansett separert. 

Anonymkode: 9fbc3...596

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvor skrev hi det?

I mange av de andre trådene hun har opprettet om dette livet hun lever med en elsker som ikke bryr seg, fordi han har dame. Eller hadde. Nå er han singel, kanskje

Anonymkode: 4c542...524

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hi skriver ikke at hun er gift.  Jeg kan si mannen om samboeren, men vi er ikke gift. Disse er uansett separert. 

Poenget var at man fikk inntrykk av at hi hadde en mann - som i at hun var i et fast forhold med en ektemann eller samboer. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Poenget var at man fikk inntrykk av at hi hadde en mann - som i at hun var i et fast forhold med en ektemann eller samboer. 

Poenget er ikke det. Det står at noen mener at hi skrev at hun er gift, noe hi ikke har skrevet. 

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

I mange av de andre trådene hun har opprettet om dette livet hun lever med en elsker som ikke bryr seg, fordi han har dame. Eller hadde. Nå er han singel, kanskje

Jeg har ikke lest noen av de andre trådene. Så lenge hi skriver som ab, kan jeg ikke lete frem informasjon som er skrevet i andre tråder.  

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Poenget er ikke det. Det står at noen mener at hi skrev at hun er gift, noe hi ikke har skrevet. 

Jeg har ikke lest noen av de andre trådene. Så lenge hi skriver som ab, kan jeg ikke lete frem informasjon som er skrevet i andre tråder.  

Nei, ingen har bedt deg lete frem noe som helst?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...