Gå til innhold

Erfaring med elektrisk snøskuffe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den fungerer bare på lett puddersnø ja, og snør det veldig må du ut flere ganger for de tar ikke for dyp snø heller.

Våt tung snø og brøytekanter tar den ikke.

Det beste er å ha asfalt eller heller/stein under så underlaget er helt flatt, og ta ofte når det er lett og fjonete snø. Da fungerer de supert.

Jeg har artrose i skuldrene, så den hjelper godt. Men ikke 100%, jeg må skuffe litt også. Et fint ekstra hjelpemiddel da. Jeg har den fra Jula, som bruker samme batteri som kantklipperen o.l. derfra.

Anonymkode: 629ba...889

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Den fungerer bare på lett puddersnø ja, og snør det veldig må du ut flere ganger for de tar ikke for dyp snø heller.

Våt tung snø og brøytekanter tar den ikke.

Det beste er å ha asfalt eller heller/stein under så underlaget er helt flatt, og ta ofte når det er lett og fjonete snø. Da fungerer de supert.

Jeg har artrose i skuldrene, så den hjelper godt. Men ikke 100%, jeg må skuffe litt også. Et fint ekstra hjelpemiddel da. Jeg har den fra Jula, som bruker samme batteri som kantklipperen o.l. derfra.

Ok, da nytter den nok ikke til vårt formål, som er å ta stien til hytta når vi skal opp dit med flere ukers mellomrom. Der blir det jo veldig mye snø og ofte våt snø.

Anonymkode: 62c36...cff

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ok, da nytter den nok ikke til vårt formål, som er å ta stien til hytta når vi skal opp dit med flere ukers mellomrom. Der blir det jo veldig mye snø og ofte våt snø.

Nei, da må dere ha mye kraftigere snøfreser enn de små elektriske. Det er et helt annet formål.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, da må dere ha mye kraftigere snøfreser enn de små elektriske. Det er et helt annet formål.

Da blir det vanlig snømåking med kroppsstyrke. Vi har ikke mulighet til å ha en snøfreser stående. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Den fungerer bare på lett puddersnø ja, og snør det veldig må du ut flere ganger for de tar ikke for dyp snø heller

Så med andre ord, omtrent helt ubrukelig. Som jeg egentlig visste😄

Anonymkode: 63a8d...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...