Gå til innhold

Disneyland Paris for ungdom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns faktisk ikke det var verdt det. Så hvis ikke det er et spesielt ønske fra 14 åringen, så dropp det. Hovedparken har mer enn nok, selv til to dager. Så det er sagt kunne jeg fint sluppet 14 åring og evnt en venn i den andre parken alene, selvsagt hvis ungen er normalt oppegående. Opplever parkene som trygge, med ansatte som er drillet på både sikkerhet og utfordringer ved evnt sykdom.

Vi var i begge parkene og i dag skulle jeg ønske vi heller hadde tatt 2 dager i Disney parken. De driver å pusser opp universal studios så det var mye stengt og litt rotete park nå med avstengte områder.

Dette var før jul, så spørs litt når dere tenker å reise? Parken var fantastisk og hadde holdt mer enn nok for ungdommene her 😊

Anonymkode: dfe3b...8f8

Vi var bare i hovedparken, men det kommer helt an på interessene til 14 åringen. Her var det ingen interesse for universal, men de gledet seg stort til Disney.

Karusellene der er ikke så mye å skryte av, så opplevelsen er alt det andre. Holdt med en dag for vår del, så trakk Paris og shopping.

Anonymkode: 9d4e7...657

Nå er det noen år siden vi var der, da var eldste 13 år, og vi var der i 5 dager, og begge parkene. Og vi esket det. Vi planlegger en tur dit til neste år, da vil de være ferdig med oppussingen. Og da vil yngste være 18 år. Vi skal i begge parkene da, og regner med vi tar 4 dager.

Anonymkode: 6773b...922

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...