Anonym bruker Skrevet 7. januar 2025 #26 Skrevet 7. januar 2025 Tror jeg aldri har møtt på en behagelig olabukse, så det brukes absolutt ikke innenfor husets 4 vegger (så fremst vi ikke har besøk da). Nei, går stort sett i joggebukse eller pysjbukse hjemme. Eventuelt turbukse, det brukes mye på jobb. Anonymkode: c7a60...d3b
charlottelia67 Skrevet 7. januar 2025 #27 Skrevet 7. januar 2025 Hjemmeklær - med en gang jeg er hjemme skifter jeg klær til noe mer behagelig 🤩 Den beste følelsen ☺
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2025 #28 Skrevet 7. januar 2025 Olabukse hele dagen både jobb og hjemme, knepper opp og tar ned glidelåsen når jeg sløver på sofaen på kvelden Anonymkode: 2ec4f...521
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2025 #29 Skrevet 7. januar 2025 Spurvugla skrev (14 timer siden): Sånne tråder får meg til å føle meg gammel. Jeans er jo nettopp det jeg ikke bruker når jeg skal kle meg (ekstra) pent på jobb. Da bruker jeg dressbukse eller kjole/skjørt. Hjemme bruker jeg ofte jeans, og på jobb om det ikke skal skje noe spesielt. Det er da bare ubehagelig om man kjøper for trange bukser? Jeg kjøper stort sett bare sånne billige fra Cubus og sånt. De er myke og gode, men dessverre ikke fryktelig holdbare. Hadde jeg hatt på dressbukse eller skjørt på jobb hadde mine kolleger trodde jeg skulle i begavelse eller jobbintervju 😅 Anonymkode: 2ec4f...521
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2025 #30 Skrevet 7. januar 2025 Er det bare meg som skifter opptil flere ganger pr dag? Jeg har jobbklær som tas av når jeg kommer hjem, tar på noe mykt og praktisk mens jeg lager middag og gjør annet med hus og barn, så skifter jeg til tur med hunden, så eventuelt nytt antrekk om jeg skal ut på noe og så pysj etter dusj. Jeg tror aldri jeg har gått i samme antrekk fra morgen til kveld om jeg ikke har vært på reis. Anonymkode: 3d025...ae0
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2025 #31 Skrevet 7. januar 2025 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Er det bare meg som skifter opptil flere ganger pr dag? Jeg har jobbklær som tas av når jeg kommer hjem, tar på noe mykt og praktisk mens jeg lager middag og gjør annet med hus og barn, så skifter jeg til tur med hunden, så eventuelt nytt antrekk om jeg skal ut på noe og så pysj etter dusj. Jeg tror aldri jeg har gått i samme antrekk fra morgen til kveld om jeg ikke har vært på reis. Anonymkode: 3d025...ae0 Bruker stort sett samme antrekk hele dagen. Dusjer om morgenen og tar på olabukse og den er på til jeg skal legge meg stort sett. Skifter til treningstøy de dagene jeg trener, tar på Olabukse igjen etterpå Anonymkode: 2ec4f...521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå