Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #1 Skrevet 6. januar 2025 Synes det er rart med folk som har på jeans når de er hjemme. Hva bruker dere hjemme? Anonymkode: 94d3d...9d8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #2 Skrevet 6. januar 2025 Alltid jeans. Har myke jeans da, ikke noe som strammer eller er ubehagelig Anonymkode: f5c12...731
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #3 Skrevet 6. januar 2025 Som regel en eller annen joggebuske eller annen myk bukse. Anonymkode: eef7a...b70
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #4 Skrevet 6. januar 2025 Jeans eller svart finere bukse. Aldri kosebukse. Anonymkode: b9ccf...08b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #5 Skrevet 6. januar 2025 Hvorfor skulle jeg ikke bruke jeans? Det er robuste, slitesterke bukser som er behagelige å ha på. Anonymkode: c7686...e13
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #6 Skrevet 6. januar 2025 Kan bruke jeans hjemme, men som regel bytter jeg etter jobb Anonymkode: 6575d...c75
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #7 Skrevet 6. januar 2025 Jeg går så og si aldri i noe annet i jeans, og har ikke gjort det siden jeg var sikkert 13 år eller noe. men jeg kjøper ikke pølsetrange ubehagelige eller stive olabukser. Kjøper alltid fra Only. De er veldig behagelige, synes jeg. Jeg eier ikke joggebukse, synes det er ubehagelig og for varmt (de i bomull) eller ekkelt (de i polyester). Jeg har treningstights i polyester som jeg bruker når jeg trener spinning på treningssenter. olabukse er virkelig det mest behagelige. Mannen min synes også det, men han byttet mellom to: en hjemme og en på jobb. De er samme modell men han bruker alltid de nyeste på jobb, og de mest slitte hjemme. Når de blir slitt ut går de han har brukt på jobb til hjemmebruk og han kjøper et nytt par å ha på jobb. Datteren mi på 10 år har også begynt å elske å gå i jeans hele tiden. Anonymkode: db004...7a6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #8 Skrevet 6. januar 2025 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Synes det er rart med folk som har på jeans når de er hjemme. Hva bruker dere hjemme? Anonymkode: 94d3d...9d8 Hva synes du er vanlig å gå i hjemme da HI? Eller med andre ord: hva foretrekker du og de rundt deg å gå i hjemme? Anonymkode: db004...7a6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #9 Skrevet 6. januar 2025 3 minutes ago, Anonym bruker said: Hva synes du er vanlig å gå i hjemme da HI? Eller med andre ord: hva foretrekker du og de rundt deg å gå i hjemme? Anonymkode: db004...7a6 Jeg bruker alltid jeans når jeg går ut, men skifter til joggebukse eller tights med engang jeg kommer hjem. Finnes ikke noe bedre følelse spør du meg enn å få av jeasn og på med joggebukse/tights😅 Anonymkode: 94d3d...9d8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #10 Skrevet 6. januar 2025 Jeg går aldri med jeans hjemme, med mindre vi har besøk. Så fort jeg komner hjem, skifter jeg fra jeans/penbukse/kjole/skjørt etc til treningstights eller pysjbukse. Anonymkode: f2d2a...de2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #11 Skrevet 6. januar 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg bruker alltid jeans når jeg går ut, men skifter til joggebukse eller tights med engang jeg kommer hjem. Finnes ikke noe bedre følelse spør du meg enn å få av jeasn og på med joggebukse/tights😅 Anonymkode: 94d3d...9d8 Men da tenker jeg at du har en olabukse som enten er for trang i midjen (eller på lårene eller et annet sted) eller er for stiv. Hva tenker du? Jeg er super øsensitiv for ting som ikke er behagelig. Ikke en gang det meste av merinoull orker jeg ha rett på kroppen(!) Men (den riktige) olabuksa er noe av det mest behagelige jeg har på meg, ikke minst er den veldig god på temperaturregulering, holder meg varm om det er litt kaldt eller kald om det er litt varmt ☺️ Anonymkode: db004...7a6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #12 Skrevet 6. januar 2025 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg går aldri med jeans hjemme, med mindre vi har besøk. Så fort jeg komner hjem, skifter jeg fra jeans/penbukse/kjole/skjørt etc til treningstights eller pysjbukse. Anonymkode: f2d2a...de2 Penbukse, kjole eller skjørt går jeg i så sjeldent som mulig, men om jeg bruker det er det rett i olabuksa med en gang jeg kommer hjem (eller til og med på vei hjem fra festen hender det jeg skiftet til olabukse!) Treningstights bruker jeg på trening, men den føles for glatt/kald eller (om det er varmt) for klam til å gå i ellers. Interessant at vi er så motsatt på det Anonymkode: db004...7a6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #13 Skrevet 6. januar 2025 Jeg bruker nesten alltid jeans. Hjemme og borte. Anonymkode: f5841...00e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2025 #14 Skrevet 6. januar 2025 Hjemme går jeg som regel i tøy bukser. Jeans bruker jeg meget sjelden hjemme. På jobb bruker jeg turklær, jobber i barnehage og vi er mye på gulvet og leker, ut på tur osv. så må ha noe behagelig Anonymkode: 8633e...d31
Himmel og hav Skrevet 6. januar 2025 #15 Skrevet 6. januar 2025 Jeg skifter når jeg kommer hjem fra jobb uansett hva jeg har på meg. På den måten holder jeg de pene klærne mine pene lenger og jeg kan dra på meg noe jeg ikke trenger å være redd for at det blir knær i, flekker på når jeg lager mat og som er mer behagelig. Nå på vinteren går jeg stort sett i merinoullbukse hjemme og om sommeren går jeg i kjole.
Elizabeth Skrevet 6. januar 2025 #16 Skrevet 6. januar 2025 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Synes det er rart med folk som har på jeans når de er hjemme. Hva bruker dere hjemme? Anonymkode: 94d3d...9d8 Minst mulig... I hvert fall aldri olabukser, eller "jeans".
Gucci_Helene Skrevet 6. januar 2025 #17 Skrevet 6. januar 2025 Jeg har på jeans fra jeg står opp til jeg legger meg så og si hver eneste dag
*Miss Marple* Skrevet 6. januar 2025 #18 Skrevet 6. januar 2025 Himmel og hav skrev (3 timer siden): Jeg skifter når jeg kommer hjem fra jobb uansett hva jeg har på meg. På den måten holder jeg de pene klærne mine pene lenger og jeg kan dra på meg noe jeg ikke trenger å være redd for at det blir knær i, flekker på når jeg lager mat og som er mer behagelig. Nå på vinteren går jeg stort sett i merinoullbukse hjemme og om sommeren går jeg i kjole. Jeg skifter også fra jobbklær med det samme jeg kommer hjem. Da skal jeg fyre i ovnen, lage middag, kose med barn og hund og ellers gjøre ting som medfører smuss og skrukker. Så det passer bedre med en genser og myk bukse. Jeg Jobbklærne henges pent opp og brukes som regel i to dager.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2025 #19 Skrevet 7. januar 2025 Jeg bruker myke olabukser fra Floyd, men de orker jeg ikke å sitte med i sofaen. Nei, her skifter hele familien med én gang vi kommer inn døra. Vi liker å ha det komfortabelt. Ingen i familien min går med olabukser hjemne. Anonymkode: d8102...612
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2025 #20 Skrevet 7. januar 2025 Oi! Jeg har aldri eid en joggebukse. Jeg synes det er usedvanlig stygt - nærmer seg mangel på selvrespekt. Jeg går ofte i jeans. På skikkelig kalde dager kan jeg gå i ullbukse hjemme. Anonymkode: 39f2a...7f6
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. januar 2025 #21 Skrevet 7. januar 2025 Jeg skifter også så fort jeg kommer hjem, både for komfortens skyld, men også for å spare jobbklærne. Først til treningsklær, siden jeg trener med en gang jeg kommer hjem (nesten hver dag, hvertfall), for så å skifte til noe komfortabelt, men ikke direkte slaskete etter en dusj. Jeg har et par yogabukser og noe loungewear som jeg som regel bruker da, er ikke noe fan av hullete og baggy joggebukser akkurat. Da kan man ta imot besøk uten å skjemmes også 😜
Spurvugla Skrevet 7. januar 2025 #22 Skrevet 7. januar 2025 Sånne tråder får meg til å føle meg gammel. Jeans er jo nettopp det jeg ikke bruker når jeg skal kle meg (ekstra) pent på jobb. Da bruker jeg dressbukse eller kjole/skjørt. Hjemme bruker jeg ofte jeans, og på jobb om det ikke skal skje noe spesielt. Det er da bare ubehagelig om man kjøper for trange bukser? Jeg kjøper stort sett bare sånne billige fra Cubus og sånt. De er myke og gode, men dessverre ikke fryktelig holdbare.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2025 #23 Skrevet 7. januar 2025 Før gikk jeg alltid i jeans hele tiden, men de siste årene har jeg blitt glad i å bytte til noe lett og mykt når jeg kommer hjem og når jeg har fri og nå går jeg aldri i jeans hjemme lenger. Anonymkode: d5134...701
Gemini77/ Skrevet 7. januar 2025 #24 Skrevet 7. januar 2025 Går omtrent alltid i jeans men byttet til kose bukse på kvelden når middag er ferdig, turen med hunden er gått og jeg kan synke ned i sofaen med en serie eller en bok.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2025 #25 Skrevet 7. januar 2025 Har stort sett på meg det samme hele dagen. Skal jo alltids ut en tur på kveldstid og da helst ikke i joggebukse. Gidder ikke skifte så mange ganger, med mindre klærne er direkte ubehagelige. Det har faktisk skjedd oftere i det siste fordi jeg har lagt på meg det siste halve året. Anonymkode: 229f4...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå