Gå til innhold

Planlegger du gjemmekontor i morgen?

Anbefalte innlegg

Tipper halve avdelingen min imorgen blir hjemme. Og hjemmekontor hos oss = gjemmekontor. Jeg har ikke samvittighet til denne skulkingen, så jeg kommer nok til å dra selv om jeg burde gi faen akkurat som kollegaene mine. 

Hva tenker du å gjøre hvis snøkaoset slår til?

Anonymkode: 02044...2cf

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451854-planlegger-du-gjemmekontor-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har turnusfri i morgen 👍

De har lagt tilrette på sykehuset så ansatte kan overnatte. Vet noen som har tidligvakt i morgen har reist på jobb i kveld for å sove der.

Gubben tar hjemmekontor da, men han driver for seg selv så har egentlig veldig fleksibel arbeidstid.

Anonymkode: 4d068...4a6

Jeg prøver å komme meg på jobb i morgen. Skal ha noen arbeidsmøter der det er enklere å være i samme rom enn på Teams. Vi har veldig mye å gjøre for tiden så må jobbe lange dager. Skulle gjerne hatt hjemmekontor og spart transporttiden. Som en annen her sier. Jobben min forsvinner ikke om jeg tar meg fri, den hoper seg eventuelt bare opp. Vi har så lange arbeidslister at vi alltid har fullt opp med jobb. Aldri en stille dag der vi kan sose med andre ting. Tror ikke noen av de jeg jobber med/som har tilsvarende jobb tar gjemmekontor. De fleste trives med jobben og har god arbeidsmoral

Anonymkode: c39cf...161

Annonse

Er litt usikker på hva jeg kommer til å gjøre i morgen, men gjemmekontor blir det IKKE, det har jeg for mye å gjøre til og dessuten er det fryktelig kjedelig.

Har også et fysisk møte jeg må på i morgen så må inn på kontoret.

Anonymkode: a6441...97d

I utgangspunktet skal jeg prøve å komme meg til kontoret, men om veien her jeg bor ikke er brøyta og om bussene ikke går på hovedveien, så går det ikke. Jeg har alt jeg trenger for å jobbe hjemme, men jeg må i så fall avlyse et par møter midt på dagen som krever fysisk oppmøte. Jeg får rett og slett bare se hvordan ståa er i morra tidlig. 

Hva slags jobb har du hvis du ikke kan gjøre den hjemme? Sykepleier eller barnehageansatt eller lignende skjønner jeg, men kontorjobb kan man da gjøre hjemme også.

Jeg skal inn på jobben i morgen, for jeg tok ikke med meg laptopen hjem på fredag 😅

Ellers kunne jeg gjort alt hjemmefra, men jeg trives uansett best med å være på kontoret 

Anonymkode: db695...dbb

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva slags jobb har du hvis du ikke kan gjøre den hjemme? Sykepleier eller barnehageansatt eller lignende skjønner jeg, men kontorjobb kan man da gjøre hjemme også.

Jeg skal inn på jobben i morgen, for jeg tok ikke med meg laptopen hjem på fredag 😅

Ellers kunne jeg gjort alt hjemmefra, men jeg trives uansett best med å være på kontoret 

Ikke hvis man feks har sikkrehetsklarerte oppgaver. Eller oppgaver som krever fysiske dokumenter. 

Anonymkode: 6a6dd...350

Er det noe spesielt med din arbeidsplass, siden de ansatte bruker det til å gjemme seg bort? Eller du bare en av de som ikke ser mulighetene med hjemmekontor, bare myten om hjemmekontor?

På min arbeidsplass er det allment kjent at effektiviteten på mange måter øker når vi jobber hjemme, men det er selvfølgelig nødvendig å møtes fysisk gjennom uken, så vi har muligheter til 2 dager hjemmekontor per uke om det er mulig i forhold til tidsplanen, og alle må være til stede på en bestemt ukedag. 

Anonymkode: 1e7b7...006

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har oppstartsmøte med noen nye samarbeidspartnere i morgen, og siden mye kommer til å gå ut på å bli kjent bør det gjennomføres fysisk.

Anonymkode: a6441...97d

Jobber på poliklinikk på sykehus og skulle gjerne hatt hjemmekontor, hadde ikke vært noe problem å gjøre oppgavene hjemme, kunne bare ikke svart telefon eller ekspedert pasientene i ekspedisjonen, men alle vi 6 gjør ikke det. Men nei, vi får ikke ha hjemmekontor, da blir der misunnelse fra de andre i kontortjenesten. Hadde uansett ikke hatt gjemmekontor, hadde jobbet og hadde fått gjort veldig mye mer enn det vi gjør på jobb pga alle forstyrrelsene fra leger og sykepleiere. Men det ser ikke lederen vår....

Anonymkode: 11492...568

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tipper halve avdelingen min imorgen blir hjemme. Og hjemmekontor hos oss = gjemmekontor. Jeg har ikke samvittighet til denne skulkingen, så jeg kommer nok til å dra selv om jeg burde gi faen akkurat som kollegaene mine. 

Du vet du kan jobbe effektivt på hjemmekontor selv om kollegene dine ikke gjør det?

Merkelig arbeidsplass for så vidt, der folk ikke jobber når de er på hjemmekontor. Det må da få alvorlige konsekvenser for driften? Hvis vi ikke hadde jobba når vi hadde hjemmekontor så hadde det fått enorme konsekvenser.

Anonymkode: efcfc...dda

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mannen vil bli hjemme i morgen, sjefen sa nei. Mannen min får gjort mere på hjemmekontor.

Anonymkode: b7645...227

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...