Gå til innhold

Vasker du håret etter blowjobs?

Anbefalte innlegg

Jeg liker å suge, men jeg synes det er så tungvint hvis vi gjør det på ukedagene pga hårvask. Det blir alltid litt sæd og slim i håret når vi holder på og da må jeg helst vaske håret før jeg drar på jobb. Hvis vi gjør det på kvelden kan jeg stå opp ekstra tidlig og rekke å vaske håret på morgenen, men det er et ork (langt, tykt hår og mye krøller). Når vi har morgensex så rekker jeg det ofte ikke og synes det er ekkelt å gå på jobb etterpå uten å ha vasket håret og jeg er redd for at det skal lukte. Bruker litt hårolje og tørrsjampo de dagene. Hvordan gjør dere dette?

Anonymkode: d95ed...56b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451843-vasker-du-h%C3%A5ret-etter-blowjobs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det som oftest en del av forspillet, så da blir ikke det du beskriver et problem uansett. Dessuten pleier han å holde håret mitt unna. 

Jeg dusjer forøvrig hver morgen, inkludert hårvask, men nå har jeg en annen hårtype enn deg, selv om mitt også er langt, og unnagjør normalt en dusj med hårvask på 5 minutter.

Og bare en liten obs. Alle dager er ukedager, så jeg regner med du mener hverdager 😊

Anonymkode: f4f7c...77b

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Av alt som kan være et problem så har dette aldri falt meg inn. Hvordan får dere sæd i håret? Han spruter vel ikke som en spreder?

Anonymkode: b12e5...bc2

Det hender han spruter når jeg ikke har den i munnen og det treffer ansikt og håret, men oftest er det enten fordi jeg ligger på ryggen og det blir litt søl som renner og havner i håret eller fordi han runker litt innimellom sugingen og så holder i hodet og håret mitt etterpå.

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Setter opp håret, har du prøvd å gjøre det HI? Sæd skal vel uansett være bra for håret😅

Anonymkode: 313d9...c05

Setter det i hestehale, men det blir som oftest noe kliss likevel.

HvittHus skrev (30 minutter siden):

Dusjhette? Eller en slik dusjskjerm?  Ikke veldig sexy, men gjør nytten iallefall. 😅

Da hadde mannen min ledd seg ihjel 😂og jeg også😄man skal ikke ha på svømmebriller også, i tilfelle spruten treffer øyet 😉

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Da hadde mannen min ledd seg ihjel 😂og jeg også😄man skal ikke ha på svømmebriller også, i tilfelle spruten treffer øyet 😉

Vernebriller hadde sikkert ikke vært dumt det hvis mannen spruter som en spreder. 😁

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...