Anonym bruker Skrevet 5. januar #1 Skrevet 5. januar Før nyttår og jul har jeg og min samboer hvert veldig travle så vi har jo ikke hatt tid. Men jeg trodde at den som lager slike kort er den som sender eller leverer dem i postkassen. Ikke at man selv må hente de. Jeg nekter liksom å kjøre motsatt vei 30 minutter for å hente et kort med upersonlig tekst med bare «vi ønsker deg og dine en god jul og god nyttår hilsen «pedersen familien» med bilder av dem og baby. Hun virket litt fornærmet nesten at vi hentet det dagen før nyttår fordi vi måtte kjøre nærme der de bor uansett. Så jeg tenkte jo jaja går innom henter så jeg slipper mye mas. Dette er noe jeg føler hun kunne heller sendt til meg i melding i digitalt. Ellers kjører jeg ikke 30 min for å hente igjen. Trodde jule og nyttårs kort hadde daua ut jeg? Anonymkode: ace76...356
Anonym bruker Skrevet 5. januar #3 Skrevet 5. januar Dette er nok foreldre som er litt for stolte av å vise frem🤣 hadde heller bedt dem sende det i postkassa neste gang. For jeg hadde selv ikke hentet og kjørt lenge for en jule og nyttårs hilsen kort. Anonymkode: aca0d...47b
Anonym bruker Skrevet 5. januar #4 Skrevet 5. januar Endelig har du et poeng. Ja, det er avsenders ansvar å sende eller levere julekort. Anonymkode: 332b5...c03
Anonym bruker Skrevet 5. januar #5 Skrevet 5. januar Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Endelig har du et poeng. Ja, det er avsenders ansvar å sende eller levere julekort. Anonymkode: 332b5...c03 Jaja endelig hva en😆 hadde det vert snakk om en gave i tillegg kunne jeg forstått mer tanken på å hente. Men julekort hilsen er jo ikke akkurat en gave. Man kan liksom gjerne sende en hilsen digital. Med 0 kostnader. Anonymkode: ace76...356
Anonym bruker Skrevet 5. januar #6 Skrevet 5. januar «Vi skal ikke den veien på en stund så det er fint om dere kan legge kortet i postkassen vår en gang dere er i nærheten». Så enkelt kan det gjøres om man ikke er tidenes dramaqueen med forbi mot andres barn. Anonymkode: a74b6...22c
Anonym bruker Skrevet 5. januar #8 Skrevet 5. januar Fy fader så sjalu du er på din «venninne». Anonymkode: 95cb6...b89
Anonym bruker Skrevet 5. januar #10 Skrevet 5. januar Altså, du har jo rett, men at det fortjener et helt innlegg…..? Mulig ingen har fortalt deg det, men det klokeste av visdomsord er «la de små ting være små». Anonymkode: 4a298...bed
Anonym bruker Skrevet 5. januar #11 Skrevet 5. januar Jeg sender alle julekort i posten. Forventer virkelig ikke at mottakeren skal komme å hente det. Anonymkode: da3a6...791
Anonym bruker Skrevet 5. januar #12 Skrevet 5. januar Enten sender eller leverer julekort selv! Er mitt valg å ha det, og så lenge barna vil, sender vi julekort. Men absolutt ikke normalt å be folk hente det…. Anonymkode: dc861...6eb
Anonym bruker Skrevet 5. januar #13 Skrevet 5. januar Er ganske sikker på at det er mer til historien her. Anonymkode: 5f7ce...af2
Anonym bruker Skrevet 5. januar #14 Skrevet 5. januar sug lut skrev (5 timer siden): Har du tenkt på å få deg en hobby? Har du tenkt på å slutte å svare på tråder som ikke interesserer deg? Du er jo over alt. the amazing spidermamma skrev (4 timer siden): Kanskje de bare ville ha litt besøk? Nei, for de skulle ut på noe Anonym bruker skrev (5 timer siden): «Vi skal ikke den veien på en stund så det er fint om dere kan legge kortet i postkassen vår en gang dere er i nærheten». Så enkelt kan det gjøres om man ikke er tidenes dramaqueen med forbi mot andres barn. Anonymkode: a74b6...22c hca har drama queen med fordi man deler et innlegg? La være da og hva har sjalusi med å gjøre? Hva skulle jeg vert sjalu på tenker du???😆 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Fy fader så sjalu du er på din «venninne». Anonymkode: 95cb6...b89 Anonymkode: ace76...356
Anonym bruker Skrevet 5. januar #15 Skrevet 5. januar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Altså, du har jo rett, men at det fortjener et helt innlegg…..? Mulig ingen har fortalt deg det, men det klokeste av visdomsord er «la de små ting være små». Anonymkode: 4a298...bed Hadde alle la de små ting være små hadde alle disse forumene hvert daue. Anonymkode: ace76...356
Anonym bruker Skrevet 5. januar #16 Skrevet 5. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Enten sender eller leverer julekort selv! Er mitt valg å ha det, og så lenge barna vil, sender vi julekort. Men absolutt ikke normalt å be folk hente det…. Anonymkode: dc861...6eb Det er jo min tanke også. Trodde det var meiningen at sender legger dem i postkassa selv så man ser på det når man åpner den postkassen neste gang å tenker ååå så koselig! Hun har jo mast litt om å hente som om dette var noe mega viktig. Noe det ikke var. Anonymkode: ace76...356
Anonym bruker Skrevet 5. januar #17 Skrevet 5. januar Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Har du tenkt på å slutte å svare på tråder som ikke interesserer deg? Du er jo over alt. Nei, for de skulle ut på noe hca har drama queen med fordi man deler et innlegg? La være da og hva har sjalusi med å gjøre? Hva skulle jeg vert sjalu på tenker du???😆 Anonymkode: ace76...356 Du er dramaqueen fordi du stadig finner noe med vennene dine som irriterer deg. Er hver lille ting som skjer en stor greie i ditt liv? Ellers skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan svare noe i retning av det jeg forslo. Anonymkode: a74b6...22c
Anonym bruker Skrevet 5. januar #18 Skrevet 5. januar Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Du er dramaqueen fordi du stadig finner noe med vennene dine som irriterer deg. Er hver lille ting som skjer en stor greie i ditt liv? Ellers skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan svare noe i retning av det jeg forslo. Anonymkode: a74b6...22c Drama queen er de som starter ut som deg. Å krangle, føler du deg bedre å større av å rakke ned på andre som løfter ut noe? Pluss det er flere en meg her inne som sikkert har noe gående med foreldre, samboere, vennner you name it. Jeg kunne ha svart deg om du ikke kom med nebbete kommentar din til slutt «så enkelt kan man gjøre det om man ikke er tidenes dramaqueen med forbi andres unger» ser du a vell? Anonymkode: ace76...356
sug lut Skrevet 5. januar #19 Skrevet 5. januar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Drama queen er de som starter ut som deg. Å krangle, føler du deg bedre å større av å rakke ned på andre som løfter ut noe? Pluss det er flere en meg her inne som sikkert har noe gående med foreldre, samboere, vennner you name it. Jeg kunne ha svart deg om du ikke kom med nebbete kommentar din til slutt «så enkelt kan man gjøre det om man ikke er tidenes dramaqueen med forbi andres unger» ser du a vell? Anonymkode: ace76...356 Lese gjennom før du poster?
Anonym bruker Skrevet 5. januar #20 Skrevet 5. januar Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Drama queen er de som starter ut som deg. Å krangle, føler du deg bedre å større av å rakke ned på andre som løfter ut noe? Pluss det er flere en meg her inne som sikkert har noe gående med foreldre, samboere, vennner you name it. Jeg kunne ha svart deg om du ikke kom med nebbete kommentar din til slutt «så enkelt kan man gjøre det om man ikke er tidenes dramaqueen med forbi andres unger» ser du a vell? Anonymkode: ace76...356 Jeg bryr meg jo ikke om alle venninnene dine står i kø for å irritere deg, det er bare litt utrolig at et voksent (?) menneske ikke klarer å navigere hverdagen bedre enn du gjør. Du lager jo en stor sak av alt. Beviset på det er at du ikke klarer å svare noe lignende det jeg forslår. Anonymkode: a74b6...22c
Anonym bruker Skrevet 5. januar #21 Skrevet 5. januar Du har helt rett HI at det vanlige er at man sender kort i posten og ikke at man må hente det, hvorfor kunne hun ikke sende det? Anonymkode: fa3ad...911
Anonym bruker Skrevet 5. januar #22 Skrevet 5. januar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg bryr meg jo ikke om alle venninnene dine står i kø for å irritere deg, det er bare litt utrolig at et voksent (?) menneske ikke klarer å navigere hverdagen bedre enn du gjør. Du lager jo en stor sak av alt. Beviset på det er at du ikke klarer å svare noe lignende det jeg forslår. Anonymkode: a74b6...22c sug lut skrev (29 minutter siden): Lese gjennom før du poster? Her kommer mobbe patruljen inn ja.. målet er å alltid rakke ned på ts ALLTID, og gjøre seg selv til offer at ts er den store stygge ulven. Dere er jo egentlig ikke noe bedre selv en ts. Håper admin kommer inn Anonymkode: aca0d...47b
Anonym bruker Skrevet 5. januar #23 Skrevet 5. januar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du har helt rett HI at det vanlige er at man sender kort i posten og ikke at man må hente det, hvorfor kunne hun ikke sende det? Anonymkode: fa3ad...911 Vet ikke. Tipper nok hun heller ikke ville ta turen å levere selv. Fikk bare «vi har julekort til dere, så det er bare å hente en dag!:)» ble litt mer mas når vi ikke var innom enda fordi vi hadde viktigere ting å gjøre en å hente et papir kort. Anonymkode: ace76...356
Anonym bruker Skrevet 5. januar #24 Skrevet 5. januar Hva i all verden er det som foregår i denne tråden? Hvorfor hiver alle seg over trådstarter? Så jævlig typisk dib å gå til angrep på ts uansett, og denne tråden er nok et bevis på det. Fy f… jeg er så drittlei dere som holder på sånn! Anonymkode: 5ae39...52f
Anonym bruker Skrevet 5. januar #25 Skrevet 5. januar Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Vet ikke. Tipper nok hun heller ikke ville ta turen å levere selv. Fikk bare «vi har julekort til dere, så det er bare å hente en dag!:)» ble litt mer mas når vi ikke var innom enda fordi vi hadde viktigere ting å gjøre en å hente et papir kort. Anonymkode: ace76...356 Det hadde hvert mer innafor om dere faktisk skulle ha besøkt dem en dag i den måneden og de bare kunne ha gitt det der. Ellers ser jeg det som litt spesielt av dem som selv ønsker å lage disse av seg selv og sin familie men ikke gidder å ta jobben selv av å levere korta. Dette er mer stor greie for dem en for dere. Holder med en hilsen melding eller klem og god jul når jeg drar. Anonymkode: aca0d...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå