Gå til innhold

Noen som har hatt cyster på eggstokken?

Anbefalte innlegg

Har smerter i området ved venstre eggstokk. Smerter ved orgasme og det stikker litt innimellom. Mulig cyste? Noen med erfaring? Skal til legen mandag, men tror ikke han har ultralyd. Kan han finne ut om det er en cyste likevel? 

Anonymkode: fe6ee...7ee

Fortsetter under...

Jeg har hatt det, men kan ikke huske det gjorde vondt.

Den vokste, så jeg merket det da den ble så stor at jeg kjente dem utenpå magen, som en appelsin inni der liksom.

Bestilte time hos gynekolog jeg da, så det ble tatt ultralyd.

Den fortsatte å vokse, ganske fort, ble etterhvert tatt ct også og bestemt at den måtte ut. De trodde den var godartet, men siden den vokste så fort kunne de ikke være 100% sikker.

Var hos gynekolog i januar, fjernet i juni. Da var den 14 cm i diameter 🙈

Ble sendt inn til analyse og var godartet.

Anonymkode: ff1f7...91b

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har hatt det, men kan ikke huske det gjorde vondt.

Den vokste, så jeg merket det da den ble så stor at jeg kjente dem utenpå magen, som en appelsin inni der liksom.

Bestilte time hos gynekolog jeg da, så det ble tatt ultralyd.

Den fortsatte å vokse, ganske fort, ble etterhvert tatt ct også og bestemt at den måtte ut. De trodde den var godartet, men siden den vokste så fort kunne de ikke være 100% sikker.

Var hos gynekolog i januar, fjernet i juni. Da var den 14 cm i diameter 🙈

Ble sendt inn til analyse og var godartet.

Anonymkode: ff1f7...91b

Kjenner ingenting utenpå, så er kanskje ikke det likevel da… HI

Anonymkode: fe6ee...7ee

Jeg har hatt mange vanncyster, skal egentlig sjekke meg annen hvert år, men glemt det på en stund kommer jeg på nå. De er ikke noe farlige, men om jeg ønsker det så kan jeg fjerne eggstokkene. Når jeg fikk vite hva det var så ble ikke smertene så ille lengre, nå er jeg usikker på om jeg har noe eller ei. Stor mulighet at jeg har blitt så vant til de og siden jeg har begynt å få smerter ved  mensen som jeg ikke hadde før så går ting i hverandre (overgangsalderen har slått innfor fult, så kroppen lever helt sitt eget liv. Blitt vant til noe så skjer det noe nytt osv)

Jeg vil egentlig fjerne eggstokkene, men en oprasjon frister ikke så jeg dør nok med de. Jeg er nok rimelig pinglete der.

Anonymkode: 3ec46...d2d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...