Gå til innhold

Ryddig nok for robotstøvsuger

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg robotstøvsuger som kan moppe også. Men, det er jo aldri ryddig nok her til at den bare kan starte av seg selv evt. Greier dere holde alt borte fra gulv hele tiden, eller passer dere på å rydde gulvet før dere starter den? Tips til å greie å få automatikk i dette? Jeg har 3 barn...

Anonymkode: 31d4c...ba3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451815-ryddig-nok-for-robotst%C3%B8vsuger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 3.1.2025 den 20.00):

Jeg ønsker meg robotstøvsuger som kan moppe også. Men, det er jo aldri ryddig nok her til at den bare kan starte av seg selv evt. Greier dere holde alt borte fra gulv hele tiden, eller passer dere på å rydde gulvet før dere starter den? Tips til å greie å få automatikk i dette? Jeg har 3 barn...

Anonymkode: 31d4c...ba3

Ekspander  

Nå hadde det gått, yngste er 11. Men når de var yngre hadde det vært umulig å holde ryddig 

Anonymkode: 40206...0d5

De nye er ganske smarte og ser ting som ligger på gulvet og forstår til og med hva den ser(!) og går rundt :)

Vi rydder bort de fleste gangene, og setter opp stoler på spisebordet et par ganger i uka, men den kjører også når alt er nede og ting står på gulvet. Går fint.

har en av de dyreste fra Dreame. Kjøpte på Black Friday-tilbud. Før det hadde vi en fra Neato, som ikke kunne moppe. Den fra Dreame er veldig god både på støvsuging og mopping. Den ser hvor vi har tepper og mopper ikke dem.

Anonymkode: c9999...158

Anonym bruker skrev (På 3.1.2025 den 21.02):

De nye er ganske smarte og ser ting som ligger på gulvet og forstår til og med hva den ser(!) og går rundt :)

Vi rydder bort de fleste gangene, og setter opp stoler på spisebordet et par ganger i uka, men den kjører også når alt er nede og ting står på gulvet. Går fint.

har en av de dyreste fra Dreame. Kjøpte på Black Friday-tilbud. Før det hadde vi en fra Neato, som ikke kunne moppe. Den fra Dreame er veldig god både på støvsuging og mopping. Den ser hvor vi har tepper og mopper ikke dem.

Ekspander  

Må legge til, barna mine er 9 og 6. de er veldig viltre. Ikke noe problem. Når den skal kjøre på rommet deres tar jeg som regel en titt og løfter opp litt fra gulvene. Men ikke alltid jeg gidder, og da går den imellom rotet 😁

Spennende med robotstøvsuger da jeg har akkurat bestilt Roborock Q8 Max da den hadde gode tilbakemeldinger og ble anbefalt i butikken og den har støvsuger og mopp noe jeg ønsket meg.  gleder meg til å prøve. Lykke til 

Anonymkode: c42e5...728

Annonse

Anonym bruker skrev (På 4.1.2025 den 13.55):

Spennende med robotstøvsuger da jeg har akkurat bestilt Roborock Q8 Max da den hadde gode tilbakemeldinger og ble anbefalt i butikken og den har støvsuger og mopp noe jeg ønsket meg.  gleder meg til å prøve. Lykke til 

Anonymkode: c42e5...728

Ekspander  

Lykke til. Lurer på den selv så fint om du kommer med tilbakemeldinger her når du har fått brukt den😊

Anonymkode: 350ee...039

Til dere som har, hvor lang tid bruker den på å støvsuge + moppe? Jeg har en hovedetasje på 70 kvadrat. Kan velge å stenge av så det bare blir 50 kvadrat stue og kjøkken som må tas. 

Jeg har en hund som blir utrolig stresset av støvsugeren, men hvis roboten kan gjøre jobben mens jeg går langturen med bikkja, så hadde det faktisk vært en mulighet. 

Anonymkode: f5a36...e0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...