Gå til innhold

Hva er der verste din partner har kalt deg ved krangel?

Anbefalte innlegg

Hva er normalt og innafor ved krangling? Min samboer sier det er helt vanlig å kalle folk stygge ting når man krangler. Når jeg sier jeg ikke synes det er greit å bli kalt feks jækla psyko, så sier han jo at det var jo jeg som gjorde ham sint så da må jeg tåle det. Og påstår også jeg har kalt ham det samme. Det har jeg ikke. Kaller ham aldri stygge ting når vi krangler. 

Anonymkode: 35617...c0a

Fortsetter under...

Det verste han har kalt meg? Tja. Bare navnet mitt. Kanskje hele navnet? Han har aldri i løpet av snart 35 år kalt meg jævla psyko, det er helt sikkert. Hadde han gjort det hadde jeg vært ute av døren før han hadde rukket å si pip. 

Mannen min har aldri sagt noe dårlig til meg. Aldri. Jeg har sagt :" Er du helt dust!" Ett par ganger, men jeg har kommet raskt til han og sagt unnskyld for at jeg sa det. Jeg ble bare så sint. 

Mannen min har klagd på meg. Samme hva. Vært sammen i nesten 20 år. 

Anonymkode: 866be...6d0

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Mannen min har aldri sagt noe dårlig til meg. Aldri. Jeg har sagt :" Er du helt dust!" Ett par ganger, men jeg har kommet raskt til han og sagt unnskyld for at jeg sa det. Jeg ble bare så sint. 

Mannen min har klagd på meg. Samme hva. Vært sammen i nesten 20 år. 

Hva, aldri sagt noe dårlig men klagd på deg i 20 år? 

Anonymkode: 60944...5ea

Annonse

Det verste min eks kalte meg var prippen. Lever fint med det i situasjonen det ble sagt.

Jeg kan på en måte skjønne at man kan glippe og kalle noen for noe i kampens hete. Men det er faktisk ikke greit å legge skylden over på deg. Det er et rødt flagg for meg

Anonymkode: 00305...6d4

Vi kan krangle og være uenig til tider ganske ofte, men har aldri kalt hverandre noe stygt. Heldigvis. Jeg tåler slikt veldig dårlig, og hadde nok hatt problemer med å tilgi hvis han hadde kalt meg noe stygt.

Anonymkode: 6276a...061

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Når jeg sier jeg ikke synes det er greit å bli kalt feks jækla psyko, så sier han jo at det var jo jeg som gjorde ham sint så da må jeg tåle det.

Dette er på lik linje som de som sier at det er din skyld at jeg slår deg.

Anonymkode: f3d9d...14c

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva, aldri sagt noe dårlig men klagd på deg i 20 år? 

Oi! Vet ikke hva som skjedde med setningen. Skjønner du reagerer!

* Mannen min har aldri klagd på meg. Vi har vært sammen i nesten 20 år. 

Vi krangler sjelden, men når vi har ting som er krevende å stå i og vi begge er pushet så kan vi diskutere og la ting gå ut over hverandre. Pleier ikke å kalle, men har vel kalt han drittsekk i sinne. Og han har kalt meg sjuk i hodet 😅 vært sammen i 23 år og snart voksne barn, så har jo vært gjennom mye. 

Anonymkode: 18235...192

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Oi! Vet ikke hva som skjedde med setningen. Skjønner du reagerer!

* Mannen min har aldri klagd på meg. Vi har vært sammen i nesten 20 år. 

Hah, du har kanskje samme problem som meg, ny ordbok i iPhone endrer alt til ting jeg ikke mener å skrive 😂

Da var det mer forståelig ja😉 

amandine skrev (4 timer siden):

Det verste han har kalt meg? Tja. Bare navnet mitt. Kanskje hele navnet? Han har aldri i løpet av snart 35 år kalt meg jævla psyko, det er helt sikkert. Hadde han gjort det hadde jeg vært ute av døren før han hadde rukket å si pip. 

Ja, for mer tåler ikke en kvinne i dag. 

Anonymkode: af9e2...fc0

amandine skrev (3 timer siden):

😱 Og det aksepterer du??

Selvsagt gjorde hun det. Meg selv inkludert. Når man krangler sier man stygge ting til hverandre som man ikke mener. Det er bare du og noen få andre her som mener det er grunn nok til å skille seg. Herregud å lite du tåler. 

Anonymkode: af9e2...fc0

the amazing spidermamma skrev (2 timer siden):

HI, dette er viktig : det er ikke "du som gjør ham sint, så derfor må du tåle såpass". 

Han har selv ansvaret for hva som kommer ut av munnen hans. 

Ja, ser på svar her at dette ikke er vanlig, mens jeg opplever jo dette nesten "daglig". Han kan ta enhver ting jeg sier og eskalere det til en voldsom krangel. Og når jeg etterhvert viser følelser, gråter eller blir sint så får jeg alltid stygge navn. Evt lener han seg tilbake, holder hånda over munnen med et sjokkert uttrykk og sier noe som "du er jo bare ikke frisk i hodet". Og uansett hva det krangles om er det jo min skyld. 

Anonymkode: 35617...c0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...