Gå til innhold

Jobb mail dritt

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Trykk på "Jeg kan ikke bruke appen nå" - da skal du kunne få kode på sms 

Appen ser helt normal ut da, med to tall.. ikke bokstaver. 

Anonymkode: 92772...930

Hvor skal jeg legge inn de to tallene? 

Anonymkode: 351d1...69b

Fortsetter under...

Skjønner at du er irritert, Authenticator kan være veldig frustrerende når den ikke funker som normalt. Du får vel IT hjelp i morgen, men sjekk om appen har e-postadressen du benytter markert i hvitt og ikke grått.
Er den i grått, må du ha hjelp fra IT admin for å nullstille og sette opp på nytt. Du kan også spørre om sms mulighet er lagt inn, sånn at du ikke må bruke Authenticator. Litt greit med en pause fra den appen av og til 😅

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Skjønner at du er irritert, Authenticator kan være veldig frustrerende når den ikke funker som normalt. Du får vel IT hjelp i morgen, men sjekk om appen har e-postadressen du benytter markert i hvitt og ikke grått.
Er den i grått, må du ha hjelp fra IT admin for å nullstille og sette opp på nytt. Du kan også spørre om sms mulighet er lagt inn, sånn at du ikke må bruke Authenticator. Litt greit med en pause fra den appen av og til 😅

Jeg vil bare kunne logge på jobbmailen min, uten apper som gir meg grå hår og på grensen til å måtte melde meg på sinnemestrings kurs😅

Anonymkode: 351d1...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...