Gå til innhold

Snøen laver ned og mer skal det snø. Tåler balkonger all denne snøen🙄

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for tips. Eier ikke en eneste spade da😅 men tine den i dusjen var ikke så dumt, ser ikke for meg at de under meg blir spesielt glad visst jeg kaster den over gelender, mye vil jo havne på deres balkong🙄

Anonymkode: 4f1a5...5c7

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Bor i 4 etasje og vet liksom ikke helt hvordan jeg evt skal få fjerner all snøen heller. 

Hva gjør dere andre? Er det slik balkonger skal tåle? 

Ja balkonger tåler dette. Det snødde enda mer sist vinter og det gikk da bra det gjorde det ikke?

Anonymkode: e6627...932

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Lag masse snøballer og prøv å treffe folk som går forbi? Da havner det ikke hos de under ihvertfall 😁

Anonymkode: b95e3...8b6

Dagens 😂👍🏻

Anonymkode: 98eeb...b57

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Ja balkonger tåler dette. Det snødde enda mer sist vinter og det gikk da bra det gjorde det ikke?

Vet ikke hvor i landet du bor men jeg bor i Bergen og her er vi ikke vant med så mye snø😅

Men blir jo mer betrygget av ditt svar da enn de som sier at den kanskje ikke tåler det🙄

Men nå har jeg vært ute å måket og fylt dusjen med noen lass med snø😃 

HI

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Vet ikke hvor i landet du bor men jeg bor i Bergen og her er vi ikke vant med så mye snø😅

Men blir jo mer betrygget av ditt svar da enn de som sier at den kanskje ikke tåler det🙄

HI

Uten spade?

Anonymkode: 4ac6d...7c8

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

HI

Du trenger ikke å være bekymret, hadde ikke balkongen tålt det så hadde du ikke hatt lov til å ha folk der ute heller🙂

Balkonger som tak tåler enn viss mengde kilo på seg. Vil anbefale deg å måke den litt, for husk at det også er en rømningsvei om det skulle brenne, så om det blir så mye at du ikke får åpna døra kan det bli veldig kjipt. 

Snakk med borettslaget ditt, de bør ha litt info om hva dere bør gjøre og evt hvor mye de tåler. 

Anonymkode: d2254...20a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...