Gå til innhold

Jeg er bekymret for min venninne og hennes samboer og ekskjæreste 😢

Anbefalte innlegg

De har to barn sammen. De har bodd sammen i 4mnd etter bruddet. Han flytter ut om ett par mnd. Han har væren dritt da de også var sammen, men nå er han jævlig mot henne. Dytter henne i diskusjoner, har flere ganger dratt knyttneven mot henne men ikke slått. Han driter i ungene men skal konstant ha kontroll på henne. Jeg tror han innser at han har mistet  kontrollen å han flipper. Han er så verbalt stygg. Kaller henne idiot, dum i hodet, skadet, psykopat, jævel å you name it. Han har lagt frem bildebevis på hvor hun befinner seg. Hun er litt hos en mannlig venn hun har kjent i mange år. Barndomsvenn. De er venner å han har vært en fin støtte. X’en har fått noen til å ta bilde av bilen hennes utenfor hos denne vennen. Det er slutt så i prinsippet kan hun gjøre som hun vil. Hun sier hunner bekymret for hva han kan finne på selv om han ikke har slått. Likevel har han vært fysisk å attferden hans eskalerer syntes jeg. Helt utrolig hvor mye han kan spy ut av seg. Hva kan jeg gjøre? Jeg er der for henne, men dette river henne i filler. Han er dritt mot barna, bryr seg ikke om dem. Bare hva min venninne gjør, ikke gjør, bør gjøre og hvordan han har det. Null sympati for at ungene kanskje også trenger pga en far tilstede. Han sender stygge meldinger. Skriker til ungene. Klarer ikke legge barna, ikke pusse tenner osv. den ene har vist litt tegn til å være redd far, ingen av ungenr vil være med han alene. Det er de heller ikke. Gleder meg til han flytter ut, men bekymret for de i mellomtiden. De har ikke noe annet sted å dra, å idioten nekter å dra til sin familie..

Anonymkode: 87851...d71

Fortsetter under...

Politi og Krisesenter!

Ikke utsett det, for han viser alle klassiske tegn på å være i gruppen menn som kan utøve ekstrem vold ved et brudd...

Det eneste som nå betyr noe er at hun får seg selv og barna i trygghet, unna ham. Alt annet vil ordne seg! Hun vil også kunne få hjelp av politiet til å hente sine og barnas ting. Så hun trenger ikke ta med seg noe.

Men hun må få seg selv og barna i sikkerhet!

Anonymkode: 6eb28...28b

Her må hun kontakte politiet, og politiet må også få opplyst at han har bilder og div på tlf sin. Politiet kan pågripe han og beslaglegge tlf hans. Han høres gal ut, og kan være en tikkende bombe som kan skade henne. Politiet bør ta dette på alvor, da det er mye partnerdrap for tiden. Skjønner godt du er bekymret. Hvor er barna mens hun er hos en venn? Barn og mor må ut av huset og komme seg i trygghet. 

Anonymkode: 67ac2...c40

Annonse

Barna har aldri vært alene med far. Hun har jobbet turnus tidligere, da var en av hennes foreldre hjemme når hun var på jobb. Nettopp fordi han aldri har taklet å ha barna alene. Han bare kjefter og skriker om de ikke gjør som han beordrer. En av hennes foreldre (pensjonert) kommer hjem dit flere ganger i uken. Så når barna sover drar min venninne ut av huset, hun orker ikke sin eks. Da kommer hennes forelder hjem dit tilfelle barna våkner. Besteforelderen til barna har bodd med de tidligere. I lys av partnerdrap er jeg bekymret for henne og ungene. Ungene bryr han seg ikke om. Knapt nevnt de. Penger (barnebidrag) og hva min venninne gjør er det eneste han fokuserer på.

hi

Hun må kontakte krisesenter asap! Hun kan ikke bo med ham mer. Det er hennes ansvar for å sørge for barna, og det gjør hun ikke hvis hun fortsetter å bo med ham. Vær så snill å få henne til å kontakte krisesenter.

Anonymkode: e4faa...ce8

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Barna har aldri vært alene med far. Hun har jobbet turnus tidligere, da var en av hennes foreldre hjemme når hun var på jobb. Nettopp fordi han aldri har taklet å ha barna alene. Han bare kjefter og skriker om de ikke gjør som han beordrer. En av hennes foreldre (pensjonert) kommer hjem dit flere ganger i uken. Så når barna sover drar min venninne ut av huset, hun orker ikke sin eks. Da kommer hennes forelder hjem dit tilfelle barna våkner. Besteforelderen til barna har bodd med de tidligere. I lys av partnerdrap er jeg bekymret for henne og ungene. Ungene bryr han seg ikke om. Knapt nevnt de. Penger (barnebidrag) og hva min venninne gjør er det eneste han fokuserer på.

hi

KRISESENTERET NÅ!

Ikke mer snakk nå!

Anonymkode: 80269...f51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...