Gå til innhold

Flere som kledde seg feil å frøs i går?

Anbefalte innlegg

Så aldri på værmeldingen i går og kledde meg helt feil. Hadde kort kjole og åpne sko, det var ikke noe sjakktrekk (følte det passet haha) i snøen. 
Jeg frøs som jeg aldri har gjort før, heldigvis hjalp proseccoen litt. I dag ligger jeg under dyna med ullsokker og tøfler og føler meg forsatt kald.

Flere som ikke var kledd etter været i går?

Anonymkode: 01dfd...4aa

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Så aldri på værmeldingen i går og kledde meg helt feil. Hadde kort kjole og åpne sko, det var ikke noe sjakktrekk (følte det passet haha) i snøen. 
Jeg frøs som jeg aldri har gjort før, heldigvis hjalp proseccoen litt. I dag ligger jeg under dyna med ullsokker og tøfler og føler meg forsatt kald.

Hvorfor hadde du ikke med deg vinterstøvler, kåpe og skjerf? Jeg var også tynnkledd, men tok jo på meg klær da vi skulle ut. 

Anonymkode: c7ee5...3ef

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Veldig kjent. Det går til et viss punkt, så gidder man ikke fryse lenger, men husker godt nyttårsaftener i 10 kalde og tynne sko og strømper. Tøyser med at forskjellen på å være ung og gammel er vinterstøvler og bukser i håndveska :D 

Annonse

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Hvorfor hadde du ikke med deg vinterstøvler, kåpe og skjerf? Jeg var også tynnkledd, men tok jo på meg klær da vi skulle ut. 

Anonymkode: c7ee5...3ef

Tok Uber før det hadde begynt å snø, hadde jakke men ikke tykkjakke bare dressjakke

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Trenger du å sjekke værmeldingen for å vite at det er kaldt i desember?

Jeg frøs ikke fordi jeg hadde dunkåpe og uggs. 

Anonymkode: c9b61...601

Hadde et ikke vært for snøen hadde det ikke vært noe problem

Uggs og dunkåpe i dag når jeg var ute også

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Trenger du å sjekke værmeldingen for å vite at det er kaldt i desember?

Jeg frøs ikke fordi jeg hadde dunkåpe og uggs. 

Det var omtrent eneste kvelden denne desemberen det faktisk var kaldt heromkring, så jeg forstår det godt. Vi var hjemme, så det var lett å finne ekstra klær, men jeg ble også overrasket da jeg kom ut.

Anonymkode: 4446e...1c9

Annonse

Det var omtrent eneste kvelden denne desemberen det faktisk var kaldt heromkring, så jeg forstår det godt. Vi var hjemme, så det var lett å finne ekstra klær, men jeg ble også overrasket da jeg kom ut.

Ja var så overrasket over snøen, og har ikke værtt spesielt kaldt her i desember

Uavhengig av værmelding…..det ER desember, vi ER i Norge og du skulle utendørs midnatt SVÆRT tynnkledd.

Du virker ikke særlig smart. Sorry!

Anonymkode: 80e64...33f

Har ikke vært så kaldt her og hadde det ikke vært for snøen så hadde det vært ok.

Haha nei mulig jeg ikke er så smart

Jeg hadde på meg kjole, tynne strømper, pensko inne. 

Men jeg hadde med meg masse utetøy! Fjellstøvler, lue, hals, utelukke, tykke vinterjakke mi fra Bergans. Jeg har blitt for gammel til å fryse. Men vi var ikke på fest da, bare selskap. Men jeg hadde hatt med utebukse og tatt den utenpå kjolen uten problem. Hehe.

Holdt meg varm og god. Flere løp inn kl 00.01 fordi de holdt på å fryse ihjel. Synd. 

Anonymkode: fb53e...cf9

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dere har hatt temperaturer hvor det er komfortabelt å gå med kort skjørt og bare legger i desembernatten? 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Dere har hatt temperaturer hvor det er komfortabelt å gå med kort skjørt og bare legger i desembernatten? 

For å være ute i 15-20 minutter så har det vært ok

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja var så overrasket over snøen, og har ikke værtt spesielt kaldt her i desember

Du er på nett når du skriver her. Hvorfor i huleste sjekka du ikke yr.no?

Anonymkode: df847...5fa

Jeg bor i Oslo, her har det flere kvelder vært 6-7 plussgrader, senest forrige helg. Jeg har gått ute relativt tynnkledd til desember (og meg, er skikkelig fryspinn) å være. Likevel hadde jeg ikke gått ut uten varmt tøy i går, da hadde jeg heller blitt inne. 

Anonymkode: 9e1da...37e

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Fordi da hadde det ikke vært noe å diskutere her inne 🤕

Anonymkode: 4683d...0e3

Nei det kan du si, tenkte ikke på det. Så ut før jeg dro og det var det

hadde det vært meg hadde jeg bare gått inn igjenn og kledd på meg mere før jeg gikk ut igjen

Anonymkode: 959ee...6a0

Jeg var ikke hjemme så det var ikke mulig å gjøre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...