Gå til innhold

Spørsmål til dere som nylig har byttet tlf!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det å få over appene og få gang i alt igjen? Gikk det greit eller var det ett styr? Tips og råd tas imot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hot Midget ! skrev (4 minutter siden):

Hvordan var det å få over appene og få gang i alt igjen? Gikk det greit eller var det ett styr? Tips og råd tas imot med takk!

Kommer helt an på.

Guttene mine byttet akkurat fra Android til Android, og da kom alt automatisk over. Dette inkludert alle passer som for eksempel til det trådløse nettet her hjemme. Mannen byttet fra iPhone til iPhone for litt siden og det var like lett.
Jentungen byttet fra Android til iPhone og da måtte hun legge inn flere av appene sine manuelt, men enkelte av dem kom over automatisk når hun koblet sammen telefonene som en del av konfigureringen.

Anonymkode: 7327c...6d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Kommer helt an på.

Guttene mine byttet akkurat fra Android til Android, og da kom alt automatisk over. Dette inkludert alle passer som for eksempel til det trådløse nettet her hjemme. Mannen byttet fra iPhone til iPhone for litt siden og det var like lett.
Jentungen byttet fra Android til iPhone og da måtte hun legge inn flere av appene sine manuelt, men enkelte av dem kom over automatisk når hun koblet sammen telefonene som en del av konfigureringen.

Anonymkode: 7327c...6d4

Takk for svar 🙏🏻😊

Skrevet

Det er alltid uproblematisk når jeg får ny iPhone. Den kopierer over fra den gamle automatisk ☺️ alt er likt, hvor appene legges osv. 

Anonymkode: 84334...4b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...