Gå til innhold

Hva er dine beste råd for å gå med i vekt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spis mindre, beveg deg mer. Så enkelt men likevel så vanskelig…

Har gått ned både ved hjelp av periodisk faste og kaloritelling. Har funnet ut at det letteste for meg nå er å kutte frokost, spise to måltider for dag mellom kl 11 og 17 og droppe alt annet enn det. Da spiser jeg meg mett, og kan spise det jeg vil. Lørdagsgodt er forbeholdt lørdager.

Sulten i starten, men går over etter en ukes tid, da forsvinner søtsuget også. 

Anonymkode: bf42a...27b

Du må spise mindre, ingen andre måter å gjøre det på.

Så må du finne den måten å spise mindre på som fungerer best for akkurat din kropp og psyke.

Jeg personlig hoppet over frokost og kuttet all småspising mellom måltidene. Gikk ned 13 kg.

Anonymkode: fa89e...0f3

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Spis mindre, beveg deg mer. Så enkelt men likevel så vanskelig…

Har gått ned både ved hjelp av periodisk faste og kaloritelling. Har funnet ut at det letteste for meg nå er å kutte frokost, spise to måltider for dag mellom kl 11 og 17 og droppe alt annet enn det. Da spiser jeg meg mett, og kan spise det jeg vil. Lørdagsgodt er forbeholdt lørdager.

Sulten i starten, men går over etter en ukes tid, da forsvinner søtsuget også. 

Anonymkode: bf42a...27b

Dette!!

Anonymkode: 3342e...fef

Annonse

Spis faste måltider, ikke dropp frokost. 4 måltider om dagen for å holde forbrenningen i gang. Spis mindre måltider, sunnere mat. Dropp brus og snacks. Drikk vann. 
vær fysisk aktiv 3 dager i uka. Dette er svært vanskelig, men om du ønsker deg ned i vekt er det dette. Unn deg kos en dag i uka i normale mengder. Kutt ut alkohol. Få nok søvn. 
søvn og uregelmessige måltider i seg selv gir økt vekt. 

Anonymkode: 812df...901

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Dropp frokost, 16:8 faste. Jeg har gått ned 38 kg siste året. Samt mosjon. Jeg går rask gange hver dag, 1,5 timer til 2 timer.

Anonymkode: 06547...bd8

Imponerende, men hvordan får du tid til å gå så mye?😀

Anonymkode: 8210d...168

Løpe en halvtime hver dag, spise knekkebrød istedetfor brød, kutte ut brus, godteri og chips.

Anonymkode: 08649...328

Å løpe en halvtime er bra for kroppen, men har ingen effekt når det gjelder å miste vekt. Da må man være i bevegelse lenger enn 30 min. Trening er gram, mat er kilo. 

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Imponerende, men hvordan får du tid til å gå så mye?😀

Anonymkode: 8210d...168

Alle som har hund må gå tur minst en time pr dag. Man tar seg tid og prioriteter bort andre ting. 

Anonymkode: 3c9c7...6ad

Spis faste måltider, ikke dropp frokost. 4 måltider om dagen for å holde forbrenningen i gang. Spis mindre måltider, sunnere mat. Dropp brus og snacks. Drikk vann. 
vær fysisk aktiv 3 dager i uka. Dette er svært vanskelig, men om du ønsker deg ned i vekt er det dette. Unn deg kos en dag i uka i normale mengder. Kutt ut alkohol. Få nok søvn. 
søvn og uregelmessige måltider i seg selv gir økt vekt. 

Anonymkode: 812df...901

Det med å spise fire ganger om dagen for å holde forbrenningen igang er en myte altså, og myter trenger man ikke når man skal ned i vekt...

Anonymkode: fa89e...0f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...