Anonym bruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Skrevet 31. desember 2024 Lenge siden jeg har kjĂžpt ny tlf nĂ„. Bestilte akkurat en ny, da den jeg har nĂ„ har begynt Ă„ tulle. Jeg lurer pĂ„ hva jeg gjĂžr med alle appene? Vipps, gmail , kolumbus, sosiale medier osv. MĂ„ jeg laste opp alt pĂ„ ny? đ eller overfĂžres det automatisk fra gammel til ny tlf? Kjenner jeg er litt stresset men tenker der fins nok en lĂžsning, folk har byttet tlf fĂžr meg đđ» ett spĂžrsmĂ„l til, jeg har Samsung og gĂ„r over til ny samsung. Da trenger jeg vel ikke nytt simkort? TUSEN TAKK hvis noen gidder Ă„ svare Anonymkode: c8020...8ed
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Skrevet 31. desember 2024 Om du trenger nytt simkort kommer ann pĂ„ hvor gammel den forrige telefonen din er, men mest sannsynligvis trenger du ikke det. Det er veldig enkelt Ă„ overfĂžre fra gammel til ny, bare fĂžlg instruksene pĂ„ den nye telefonen sĂ„ er alt overfĂžrt pĂ„ en liten stund. Gratulerer med ny telefonđ Anonymkode: 8a16e...9b7
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2024 #3 Skrevet 31. desember 2024 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Om du trenger nytt simkort kommer ann pĂ„ hvor gammel den forrige telefonen din er, men mest sannsynligvis trenger du ikke det. Det er veldig enkelt Ă„ overfĂžre fra gammel til ny, bare fĂžlg instruksene pĂ„ den nye telefonen sĂ„ er alt overfĂžrt pĂ„ en liten stund. Gratulerer med ny telefonđ Anonymkode: 8a16e...9b7 SĂ„ enkelt ja, takk đđ»â€ïž Anonymkode: c8020...8ed
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2024 #4 Skrevet 31. desember 2024 NÄr du logger inn med Google konto din, sÄ blir alt overfÞrt til ny mobilen Anonymkode: b2ae1...db5
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2024 #5 Skrevet 31. desember 2024 Alt lastes over "av seg selv". Bare start den nye telefonen og fÞlg beskjedene pÄ skjermen. Men du mÄ logge inn pÄ nytt da, appene er der, men du mÄ logge inn pÄ dem. Mest jobb med bank-id, der mÄ du ha brikka for Ä logge inn pÄ nytt. Ellers gÄr det helt smertefritt. Anonymkode: 68345...71e
Anonym bruker Skrevet 1. januar #6 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (16 timer siden): NÄr du logger inn med Google konto din, sÄ blir alt overfÞrt til ny mobilen Anonymkode: b2ae1...db5 Trenger ikke Google. Nyere sim laster over alt. Anonymkode: a3ba4...b5a
Anonym bruker Skrevet 1. januar #7 Skrevet 1. januar 5 hours ago, Anonym bruker said: Trenger ikke Google. Nyere sim laster over alt. Anonymkode: a3ba4...b5a Sim-kortet har ikke noe med hva som lastes over. Anonymkode: 25733...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ