GĂ„ til innhold

Ny mobil- kan noen hjelpe? đŸ™đŸ»â€ïž

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har kjĂžpt ny tlf nĂ„. Bestilte akkurat en ny, da den jeg har nĂ„ har begynt Ă„ tulle. Jeg lurer pĂ„ hva jeg gjĂžr med alle appene? Vipps, gmail , kolumbus, sosiale medier osv. MĂ„ jeg laste opp alt pĂ„ ny? 🙄 eller overfĂžres det automatisk fra gammel til ny tlf? Kjenner jeg er litt stresset men tenker der fins nok en lĂžsning, folk har byttet tlf fĂžr meg đŸ‘đŸ» ett spĂžrsmĂ„l til, jeg har Samsung og gĂ„r over til ny samsung. Da trenger jeg vel ikke nytt simkort?

TUSEN TAKK hvis noen gidder Ä svare 

Anonymkode: c8020...8ed

Fortsetter under...

Om du trenger nytt simkort kommer ann pÄ hvor gammel den forrige telefonen din er, men mest sannsynligvis trenger du ikke det. Det er veldig enkelt Ä overfÞre fra gammel til ny, bare fÞlg instruksene pÄ den nye telefonen sÄ er alt overfÞrt pÄ en liten stund.

Gratulerer med ny telefon😊

Anonymkode: 8a16e...9b7

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Om du trenger nytt simkort kommer ann pÄ hvor gammel den forrige telefonen din er, men mest sannsynligvis trenger du ikke det. Det er veldig enkelt Ä overfÞre fra gammel til ny, bare fÞlg instruksene pÄ den nye telefonen sÄ er alt overfÞrt pÄ en liten stund.

Gratulerer med ny telefon😊

Anonymkode: 8a16e...9b7

SĂ„ enkelt ja, takk đŸ™đŸ»â€ïž

Anonymkode: c8020...8ed

Alt lastes over "av seg selv".

Bare start den nye telefonen og fÞlg beskjedene pÄ skjermen.

Men du mÄ logge inn pÄ nytt da, appene er der, men du mÄ logge inn pÄ dem.

Mest jobb med bank-id, der mÄ du ha brikka for Ä logge inn pÄ nytt. Ellers gÄr det helt smertefritt.

Anonymkode: 68345...71e

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

NÄr du logger inn med Google konto din, sÄ blir alt overfÞrt til ny mobilen 

Anonymkode: b2ae1...db5

Trenger ikke Google. 
Nyere sim laster over alt. 

Anonymkode: a3ba4...b5a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...