Anonym bruker Skrevet 31. desember 2024 #1 Skrevet 31. desember 2024 Jeg spurte en bekjent om hun har noen skøyter etter datteren som hun skal selge. Hun skulle sjekke sa hun. Dette var noen dager før jul. Men har ikke hørt noe. Jeg tenkte å spørre, men vil ikke mase. Men vil gjerne vite før jeg kjøper nye. Hvordan spørre om dette på en fin måte? Anonymkode: 02792...764
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2024 #2 Skrevet 31. desember 2024 "Hei, beklager hvis dette blir masete, men Mia skal på skøyter til helgen og du nevnte at dere hadde noen skøyter å selge. Ville bare sjekke om det stemmer før jeg eventuelt kjøper nye 😊" Eller noe sånt. Anonymkode: b8453...221
*Miss Marple* Skrevet 31. desember 2024 #3 Skrevet 31. desember 2024 Nå kom jeg på at jeg lovet en kollega å sjekke om vi har alpinski hun kan få til datteren sin! Jeg hadde blitt kjempeglad om hun minnet meg på det! Skriv en hyggelig melding og spør om hun har fått sjekket angående skøytene. Det er ikke mas, mye går i glemmeboken i julens styr og ståk.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2025 #4 Skrevet 1. januar 2025 Anonym bruker skrev (21 timer siden): "Hei, beklager hvis dette blir masete, men Mia skal på skøyter til helgen og du nevnte at dere hadde noen skøyter å selge. Ville bare sjekke om det stemmer før jeg eventuelt kjøper nye 😊" Eller noe sånt. Anonymkode: b8453...221 Men hun har ikke sagt at hun har skøyter. Hun skulle sjekke, på nærmest oppfordring fra Hi. Anonymkode: 19692...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå