Gå til innhold

Felles chat gruppe på snap

Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng som har gått på skole sammen. Jeg inviterte gjengen hjem til meg. To svarer at de dessverre ikke kunne komme. Helt greit det.

Senere på kvelden, samme kveld som jeg inviterte ser jeg at alle er sammen på snapchat kartet. 

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 8cc4c...b67

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144451742-felles-chat-gruppe-p%C3%A5-snap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hva skal du gjøre? Det er da ikke noe du skal gjøre med det.

De andre kom vel?

Anonymkode: d15e4...256

Ingen kom til meg. Alle var samlet hos venninen min. Jeg ble ikke invitert. 

Er dere en fast gruppe som pleier å henge sammen, og var du den eneste som ikke var invitert? Da ville jeg sendt melding og spurt om hvorfor. «hei, jeg skjønner at dere alle var på fest sammen i går, og at det var grunnen til at dere ikke kunne komme til meg. Siden vi ellers alltid henger sammen, lurer jeg på om det er noe dere er irriterte på meg for eller lignende, siden jeg var den eneste som ikke ble invitert i går?»

Anonymkode: e9162...a3e

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ingen kom til meg. Alle var samlet hos venninen min. Jeg ble ikke invitert. 

Det var noe annet enn det du skrev i hi. 

Om alle møttes uten meg hadde jeg blitt trist og lei meg. 

Anonymkode: 24f54...da3

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det var noe annet enn det du skrev i hi. 

Om alle møttes uten meg hadde jeg blitt trist og lei meg. 

Det er ikke annet enn det hun skrev i HI, det er akkurat det samme som står i HI, bare mer klønete formulert. 

Stemmer for at du sender mld til …a3e! 

Anonymkode: 491c1...657

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke annet enn det hun skrev i HI, det er akkurat det samme som står i HI, bare mer klønete formulert. 

Stemmer for at du sender mld til …a3e! 

Anonymkode: 491c1...657

Jeg leste det som at senere på kvelden, samme kveld som jeg inviterte henspilte til den kvelden hi sendte ut invitasjonen. My bad, jeg misforsto. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er dere en fast gruppe som pleier å henge sammen, og var du den eneste som ikke var invitert? Da ville jeg sendt melding og spurt om hvorfor. «hei, jeg skjønner at dere alle var på fest sammen i går, og at det var grunnen til at dere ikke kunne komme til meg. Siden vi ellers alltid henger sammen, lurer jeg på om det er noe dere er irriterte på meg for eller lignende, siden jeg var den eneste som ikke ble invitert i går?»

Anonymkode: e9162...a3e

Ja. Vi har som skrevet i hi, en felles chattegruppe på snap. Jeg inviterte hele gjengen til meg. To svarte at de ikke kunne. De skulle tydeligvis til en felles venninne som også er i denne chattegruppen

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Ja. Vi har som skrevet i hi, en felles chattegruppe på snap. Jeg inviterte hele gjengen til meg. To svarte at de ikke kunne. De skulle tydeligvis til en felles venninne som også er i denne chattegruppen

Og noen svarte ikke i det hele for så å samles uten deg? Det er virkelig dårlig gjort og jeg skjønner godt at du er lei deg. 

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Og noen svarte ikke i det hele for så å samles uten deg? Det er virkelig dårlig gjort og jeg skjønner godt at du er lei deg. 

Ja. 

Ble mest overrasket.. hvordan er det mulig!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...